Cum și-a organizat Nissan propriul salon auto? Japonezii n-au venit la Frankfurt

Peste 20 de producători auto au refuzat invitația la Salonul Auto de la Frankfurt. Printre ei se numără nume mari ca Volvo, Mazda și Nissan. Aceștia din urmă au ales să râdă de evenimentul din orașul german și să-și organizeze propriul salon.

Pentru evenimentul propriu, un salon auto fictiv, absenții de la Frankfurt au ales un oraș fictiv, Francofort din Charente Maritime. Locația nu există pe hartă, dar a fost anume inventată pentru salonul improvizat.Nissan a pregătit acolo debutul public al noului său Juke, dezvăluit în urmă cu o săptămână.

GALERIE FOTO

Salonul auto pentru un singur brand a fost deschis tuturor, în mod special posesorilor de Nissan Juke. Deși oaspeții au fost așteptați cu servicii de catering și surprize pregătite pentru primii 150 de vizitatori, doar 23 au venit să vadă expoziția.

Nu numai salonul auto inventat de Nissan a avut de suferit. Nici cel de la Frankfurt nu mizează pe un flux mare de vizitatori. Constructori auto ca Alfa Romeo, Ferrari, Mazda, Mitsubishi și Toyota au ales alte moduri pentru a-și promova noile modele.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top