Lansat în septembrie 2021, programul Dacia UP&GO a atras deja peste 100.000 de clienți care au preferat avantajele acestui sistem care garantează livrarea mai rapidă a mașinilor.
Gândit în 2021, atunci când criza de semiconductori, dar și cea logistică, generau un timp de așteptare major între momentul comenzii și cel al livrării, programul Dacia UP&GO are rolul de a simplifica procesul de producție. Oferta UP&GO are la bază ideea de a achiziționa un vehicul nou, bine echipat (UP) și livrat cât mai rapid posibil (GO).
Cei care au acceptat ideea de a cumpăra vehicule deja configurate de producător pe baza versiunilor și opțiunilor cele mai solicitate de clienți au putut astfel intra mult mai repede în posesia mașinii.
Conform programului, clientul poate alege culoarea, motorizarea și dealerul la care îi este livrată mașina, o soluție simplă și eficientă, în stilul Dacia.
Disponibil începând cu toamna lui 2021 în doar patru țări – – Franța, Spania, Italia și Germania – programul Dacia UP&GO a fost extins în 2022 în alte patru state – România, Belgia, Maroc, Portugalia. Tot din 2022, oferta a inclus două modele suplimentare – Jogger și Sandero Stepway.
Ulterior, în 2023, programul a fost extins în încă cinci țări – Polonia, Austria, Olanda, Elveția și Marea Britanie.
În funcție de țară, motorizările propuse de producător în cazul Duster sunt GPL ECO-G 100, Diesel DCi 115, TCe 130 sau 150 în configurație 4×4 sau EDC. Pentru Jogger și Sandero Stepway clienții pot opta pentru GPL ECO-G 100 și TCe 110. Comenzile pot fi plasate atât la dealer, cât și online.
În România, oferta cuprinde în prezent modelele Logan, Sandero Stepway, Jogger și Duster, iar, conform companiei, aproape 12% dintre clienții Dacia care au plasat o comandă în primele opt luni ale anului 2023 au preferat programul UP&GO.
– Dacia a vândut 337.806 de mașini pe piața europeană în primele 7 luni din 2023
– Noi detalii despre Dacia Bigster, viitorul SUV cu șapte locuri al mărcii românești