6 noiembrie 2015 va rămâne o data de referinţă în istoria Dacia, motivul fiind atingerea cifrei de 3.500.000 de unităţi comercializate de la relansarea mărcii de către Renault, în 2004. Exemplarul special, un Sandero Stepway, a fost furnizată în Marea Britanie, la un dealer din Mill Lane.
Un pic peste zece ani, de doar atât a avut nevoie Dacia să se impună în Europa (şi în bazinul Mării Mediterane, conform datelor oficiale de la producător). În acest timp 3 milioane şi jumătate de clienţi au mizat pe un produs românesc (nu neapărat Made in Romania, din păcate!). Într-un cadru festiv, pe 6 noiembrie, Denis Le Vot (Groupe Renault SVP Sales & Marketing for Europe G9) i-a înmânat cheile unei Dacia Sandero Stepway lui Jody Panov. Mamă a doi copii, Jody este la primul automobil nou pe care îl achiziţionează vreodată. Evenimetul fericit a avut loc la un dealer Dacia dintr-o suburbie a Londrei, în Mill Lane.
Povestea achiziţiei pe care a făcut-o Jody Panov a început în Turcia, unde în timpul unui concediu, părinţii ei au observat foarte multe automobile Dacia, care le-au atras atenţia. Un minim de cercetare a scos la iveală păreri foarte bune despre marcă, aşa că aceştia i-au sugerat fiicei lor, care se afla în căutarea unui automobil pentru familia sa, să se intereseze de Dacia. De cum a ajuns la showroom-ul din Mill Lane, Jody a pus ochii pe Sandero Stepway, iar de acolo până la achiziţie nu a mai fost decât un pas.
˝Livrăm cel de-al 3.500.000-lea automobil din istoria modernă a mărcii Dacia şi sunt foarte fericit că acest eveniment are loc în Marea Britanie, acolo unde marca din România este prezentă oficial din 2013. Odată ajunsă la această bornă, compania Dacia confirmă succesul datorat onestităţii şi înţelegerii perfecte a cerinţelor clienţilor, care vor produse sigure, de încredere, cu tehnologii moderne şi la preţuri foarte accesibile atât pentru achiziţie cât şi pentru întreţinere˝, a declarat Denis Le Vot.
Valoarea de vânzări atinsă la începutul lunii noiembrie este destul de uşor de explicat, Dacia fiind o marcă în continuă expansiune. În 19 dintre cele 44 de ţări în care este comercializată marca, producătorul originar din Mioveni a înregistrat vânzări record pentru primele şase luni ale anului 2015. În Europa vânzările din această perioadă numără 205.436 unităţi, adică o creştere de 5,5% comparativ cu perioada similară a anului 2014. În Franţa, o piaţă importantă de pe bătrânul continent, Dacia se află pe locul 5 în topul vânzărilor de vehicule pentru pasageri, cu o cotă de piaţă de 5,3%. În total, în prima jumătate a lui 2015, Dacia a vândut 290.024 automobile, marcând o creştere cu 10,1% a vânzărilor comparativ cu anul precedent, la doi ani de la înnoirea completă a gamei şi într-un moment important de expansiune.