Dacia Duster Fiskal – Dacia care nu e pentru români

Dacia Duster Fiskal (2)

Dacia Duster Fiskal vine într-o nouă versiune, la scurt timp după ce SUV-ul de clasă mică a ajuns pe șosele. Duster Fiskal este utilitara disponibilă în Austria încă din 2014.

Ceea ce o deosebește pe Fiskal de un Duster obișnuit este plasa din metal montată în spatele scaunelor din față, care despart zona de încărcare de zona în care se află șoferul și pasagerul. Pentru că nu are banchetă spate, mașina oferă un spațiu generos pentru bagaje, acoperit de un spațiu de cauciuc și beneficiind de o suprafață perfect plată.

Dacia Duster Fiskal (8)

Cu o lungime de 1.640 mm, portbagajul astfel configurat poate primi 1.636 de litri, adică exact ca Duster-ul cu bancheta rabatată, și o greutate maximă de aproape 500 de kilograme. Se regăsesc acolo și patru bucle pentru ancorarea obiectelor încărcate.

În partea posterioară, geamurile au fost înlocuite cu panouri metalice, care primesc la exterior culoarea caroseriei, iar la interior sunt acoperite cu textil.

Dacia Duster Fiskal (3)

Dacia Duster Fiskal poate primi oricare dintre motoarele disponibile pentru SUV-ul standard Duster, dar și oricare dintre echipamentele disponibile pentru acesta. Ceea ce o deosebește pe utilitara Fiskal de Dokker este faptul că poate primi și sistem de tracțiune integrală.

Pentru cei care vor să-și transforme Duster-ul, costurile de conversie ajung la 1.730 de euro.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top