Mi-am pus ambiția și am adăugat toate opțiunile din configuratorul lui Logan. Mi-a ieșit un preț de fix 16.610 euro. Dar nu m-am oprit aici, ci am făcut pe naiba-n 4 și nu m-am lăsat până nu l-am urcat la 18 mii de euro! Deci, iată ce-ți oferă cea mai scumpă Dacia Logan!
S-o spun din capul locului: prețul de bază al unui Logan e de 13.600 euro. Nivelul de echipare Expression îți oferă, cinstit vorbind, tot ce-ți trebuie pentru a călători comod. Are de la aer condiționat și multimedia cu ecran de 8 inchi, până la fază scurtă cu LED. Are și un spațiu care se ridică la nivelul sedanurilor medii. E drept, și prețul a escaladat în ultima vreme. Dar, una peste alta, ce prețuri n-au sărit în aer?
➡ Citește aici testul cu Dacia Logan TCe 90 CVT 💡
Azi, am mers la capătul celălalt al gamei de prețuri. Am configurat cea mai scumpă Dacia Logan. Deci, am selectat nivelul de echipare superior, Prestige, și l-am făcut pom de Crăciun. Bine, era deja, cu ale sale 4 geamuri + oglinzi electrice, frână de parcare acționată electric, climă automată, cameră marșarier și senzori f/s, pilot automat, proiectoare pentru ceață, senzori de ploaie, jante din aliaj și alte astfel de ”trufe”.
➡ Configureaz-o aici! 💡
Dar nu mi-a fost suficient. Am renunțat la transmisia manuală a motorului TCe 90, pentru CVT (+900 euro). Am vopsit-o în Iron Blue (+410 euro) și am adăugat toate pachetele disponibile. Adică Techno cu încă două difuzoare și sistem de navigație (+300 euro), scaune încălzite (+150 euro) și roată de rezervă (+150 euro). Așa că am ajuns la mirobolantul preț de 16.610 euro.
Dacia Logan superaccesorizată
Și cum un ”Logan full” nu e suficient, l-am accesorizat. Am pus pe el tot ce-am găsit, de la portbagaj de plafon, la cameră de trafic în spatele oglinzii centrale. De la antenă ”rechin”, până la cutie frigorifică originală. Ei bine, prețul final a ajuns la 18.044 euro. Dar, în suma asta, poți să te lauzi că ai absolut tot ce-ți poate oferi sedanul național!