Dacia Spring, la cota 20.000 în România

Dacia Spring Extreme AutoExpert

Dacia a anunțat astăzi că a livrat modelul electric Spring cu numărul 20.000 în România. Proprietarul este din București.

Autoturismul electric Dacia Spring cu numărul 20.000, în echipare Extreme 65, de culoare Lichen Kaki, a fost livrat posesoarei – este vorba despre o femeie din București – la sediul Dacia Business Center. Înmânarea cheilor și a unui voucher care asigură încărcarea gratuită pentru parcurgerea a 20.000 de kilometri a fost făcută de directorul general al mărcii în România, Mihai Bordeanu.

De la lansarea sa, în toamna anului 2020, Dacia Spring s-a impus, grație prețului său accesibil pentru o mașină electrică, drept lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România, deținând în prezent peste 30% din vânzările acestui segment.

„Atingerea bornei de 20.000 de unități vândute confirmă succesul de care se bucură Dacia Spring pe piața din România. Lansată în toamna anului trecut, noua ediție a modelului, cu un design complet revizuit și cu numeroase echipamente noi, este un model de eficiență energetică, rămânând totodată vehiculul electric cu cel mai bun raport preț/prestații din segmentul său”, a declarat Mihai Bordeanu, directorul general al Automobile Dacia.

În cei peste patru ani de existență pe piața europeană, Dacia Spring a fost vândută în mai bine de 168.000 de unități, majoritatea achizițiilor fiind realizate în țările Europei Occidentale. La sfârșitul lunii ianuarie 2025, cele mai multe vehicule Dacia Spring erau înmatriculate în Franţa (aproape 68.000 de unităţi) și Germania (peste 35.000 de unităţi).

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Nikola Motor

Nikola, aproape de faliment

Despărțirea de Iveco, cu care avea un parteneriat, pare să fi fost doar un pas în declinul Nikola Corporation. Acum, producătorul de

Tesla Robotaxi - Robovan

Vânzările Tesla, în cădere liberă

Un cumul de factori a făcut ca, în 2024, vânzările Tesla să scadă pentru prima oară în istoria companiei. Ne-am obișnuit ca

Scroll to Top