Dani Oțil ia atitudine! Cere semafoare pe traseele de viteză în coastă

Accident raliu

Un accident care a avut loc în cea de-a treia etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă ar produce modificări radicale în motorsportul românesc. Pilotul Dani Oțil cere semafoare pe traseu, pentru a evita astfel de incidente.

Silviu Dumitrescu, la volanul unui prototip Osella PA21/E2, a câștigat a treia etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă. Dar un incident teribil a marcat weekend-ul trecut. Două mașini au sfârșit după același viraj. Automobilul pilotat de Călin Făgădar a ieșit în decor, exact în locul în care o altă mașină ieșise mai devreme. Pilotul a pierdut controlul și a lovit parapetul.

Automobilul lui de concurs, un Mitsubishi Lancer Evo IX, este distrus. Prezența în curbă a unui arbitru care ar fi semnlizat primul incident, i-ar fi fost de mare ajutor.

Incidentul a provocat reacții dure la adresa organizatorilor și i-a determinat pe cei implicați în sporturile cu motor de la noi să ceară condiții mai sigure pe circuit.

Dani Oțil, care pilotează în competiție un Radical SR4, cere insistent semafoare pe traseu. Realizatorul emisiunii “Neața cu Răzvan și Dani” scrie, pe o rețea de socializare: “Săptămâna asta trebuie sa începem să FACEM lucruri pentru a îmbunătăți situația de la curse. Ancheta e ancheta, vinovații vinovați… Dar dacă nu facem nimic proactive, nu schimbăm NIMIC!”.

Citește și:

Titi Aur, accident în Raliul Argeșului. Copilotul său a ajuns la spital

Multe competiții internaționale beneficiază de prezența semafoarelor care suplinesc rolul steagului roșu. Printre beneficii, Dani Oțil enumeră scurtarea timpului de reacție arbitru-director-alți arbitri, vizibilitatea pe care ar avea-o un semafor față de un arbitru și faptul că arbitrii nu mai trebuie să se bazeze exclusiv pe stațiile care pot fi ocupate sau bruiate, atunci când au un mesaj urgent de transmis.

Oțil explică și că investiția ar fi una pe termen lung, pentru că semafoareale rămân proprietatea Federației Române de Automobilism și pot fi mutate la fiecare cursă.

Pilotul a primit reacții pozitive din partea celor implicați în motorsport. Conform spuselor acestora, conducerea FRAS susține măsura introducerii semafoarelor pe traseu.

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top