Darius Madadi, din 2022 CEO al Rădăcini Auto

Darius Madadi - Rădăcini

Divizia auto a grupului Rădăcini controlat de omul de afaceri Ali Madadi, va avea de la începutul lui 2022 un nou CEO în persoana lui Darius Madadi.

Rădăcini Grup, companie cu o lungă istorie în România și cu activități în comerțul cu mașini, utilaje și imobiliare, a anunțat că divizia sa auto va fi condusă, din 2022, de Darius Madadi, nimeni altul decât fiul lui Ali Madadi, cel care controlează întreaga afacere.

Conform oficialilor grupului Rădăcini, noul CEO va fi responsabil de dezvoltarea companiei prin implementarea unei strategii care să urmărească nevoile actuale ale pieței în contextul evoluției industriei la nivel global.

De asemenea, printre obiectivele sale se numără creșterea calității interacțiunilor clienților cu Rădăcini Auto, alături de identificarea și valorificarea unor noi oportunități la nivel de industrie.

În prezent, divizia auto a Rădăcini are o pondere de 76% din cifra de afaceri a întregului grup, în timp ce divizia de imobiliare deține 20%, iar cea de echipamente și utilaje industriale 4%. La finele anului trecut, Rădăcini Grup a înregistrat o cifră de afaceri de 107 milioane de euro. Ca element de culoare, o parte din divizia auto a grupului Rădăcini care gestionează dealerii mărcii Volkswagen din Ploiești și Constanța poartă numele Darius Motors.

Darius Madadi face parte din echipa Rădăcini Auto din anul 2020, ocupând funcția de director de strategie. Anterior, el a activat timp de doi ani la L.E.K. Consulting, firmă de consultanță din Londra specializată pe strategie de business și un an în cadrul departamentului de marketing și product management al General Motors din Luton, Marea Britanie. În 2013 a activat doar două luni în cadrul Garanti Bank.

Viitorul CEO al diviziei auto a grupului Rădăcini a absolvit Facultatea de Business Management din cadrul University of Birmingham, respectiv un program de masterat în Economie și Strategie pentru business, la Imperial College London. În România, el a participat la cursurile American International School of Bucharest.

„Asistăm la schimbări interesante în industria auto la nivel global, deopotrivă oportunități și impedimente, care se reflectă și pe plan local. În acest context, îmi propun să aduc un suflu nou în cadrul Rădăcini Auto, să consolidez creșterea organică de care se bucură compania în ultimele trei decenii printr-o strategie adaptată perioadei pe care o traversăm. Printre obiectivele principale vizăm dezvoltarea relației cu clienții noștri prin servicii calitative, integrate și dedicate”, a declarat Darius Madadi.

Una dintre direcțiile asumate de Darius Madadi în noua strategie de dezvoltare a Rădăcini Auto constă în crearea unui sistem integrat de servicii, pus la dispoziția clienților din momentul achiziției mașinii, până la decizia de înlocuire a acesteia. Un prim pas în acest sens va fi lansarea aplicației Rădăcini Plus, care își propune sprijinirea clienților în diverse operațiuni necesare oricărui șofer, cum ar fi gestionarea asigurărilor, ITP-ului, rovinietei, anvelopelor ori reviziei periodice. Pe termen mediu, această implementare va fi optimizată și dezvoltată constant, în funcție de nevoile și preferințele clienților.

Totodată, strategia de dezvoltare va avea la bază feedbackul din partea clienților, obținut în prezent prin intermediul unui sistem de monitorizare a tuturor interacțiunilor acestora cu Rădăcini Auto. Pe lângă comunicarea directă încă de la prima solicitare, acest instrument include și un follow-up pentru identificarea punctelor de îmbunătățire.

Rădăcini Auto are în plan deschiderea la începutul lunii decembrie a primului showroom Skoda din grupul Rădăcini, în centrul auto integrat din Brăila. Astfel la finalului lui 2021 divizia auto a grupului Rădăcini este dealer autorizat al mărcilor Volkswagen, Suzuki, Mazda, Honda, Skoda, Opel, Citroen și Peugeot și își desfășoară activitatea în București, Brăila, Galați, Otopeni, Brașov, Constanța și Ploiești.

Potrivit noului CEO, pe termen mediu și lung, Rădăcini Auto va continua să identifice și sa valorifice noi oportunități din industrie, care se pot materializa în deschideri de noi locații, integrarea unor noi mărci în portofoliu ori investiții în domenii complementare industriei auto.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top