Un automobil Ferrari nou e o idee bună oricând. Un automobil Ferrari de colecţie e o idee chiar mai bună. Dar dacă le poţi combina, atunci pare că ai găsi reţeta ideală, nu? Ei bine, un Ferrari Testarossa nou-nouţ, fabricat în 1990, este la vânzare.
Din 1984 şi până în 1991 Ferrari a produs aproximativ 7.000 de exemplare Testarossa. În 1990 ieşea pe porţile fabricii un exemplar roşu, cu interior crem, care a fost ţinut în puf de proprietarul său. Adică nu a fost rulat decât 276 km (172 mile), nici măcar cât un rodaj decent. Acum, la 25 de ani distanţă, când modelul este un clasic în ochii fanilor, proprietarul l-a scos la vânzare.
Şi discutăm, fără doar şi poate, de un Testarossa special. E practic imposibil să mai găseşti un exemplar într-o formă atât de bună şi care să mai fie şi disponibil pentru cumpărare. Proprietarul promite că înainte de a-l livra viitorului beneficiar îl va reviza complet, pentru a se găsi exact în starea în care a plecat din mâinile inginerilor şi mecanicilor de la Ferrari. Preţul pentru această afacere este de 399.900 dolari canadieni (adică aproximativ 300.000 dolari americani). Nu e o sumă mică, însă ţinând cont de ineditul situaţiei, se poate dovedi un chilipir pentru un cilecţionar înrăit.
Ferrari Testarossa este animat de un motor boxer cu 12 cilindri, care produce 390 CP, are o transmisie manuală cu cinci trepte de viteză iar cuplul motor este transmis punţii spate. Sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 5,3 secunde, iar viteza maximă este de 290 km/h. Exemplarul despre care v-am povestit se găseşte în Montreal, Canada, unde va rămâne expus la concesionarul Ferrari-Maserati până îşi va găsi un nou stăpân. Pentru orice eventualitate, noi vă sfătuim să vă grăbiţi!