Honda e se apropie de momentul prezentării oficiale. Niponii dezvăluie amănunte interesante despre prima Honda electrică.
Concepută anume pentru mediul urban, compacta japoneză promite o agilitate tipică modelelor sportive ale brand-ului. Bateria este amplasată sub podea, central, între cele două punți, permițând astfel o distribuție a maselor de 50:50, dar și amanevrabilitate și stabilitate exemplare.
Când va intra în producție Honda e?
Cuplul dezvoltat de motorul electric este transmis către puntea spate, iar producătorul promite că noua platformă, rezervată exclusiv modelelor electrice, este o combinație între confort și agilitate. Pentru performanțe superioare și pentru eficiență, Honda a ales componente din aluminu forjat pentru suspensia independentă.
Consolele scurte îl ajută pe cel aflat la volan să o manevreze în spații înguste.
Honda anunță în premieră informații referitoare la bateria viitorului său EV și la autonomie. Astfel, energia este stocată într-o baterie litiu-ion cu o capacitate de 35,5 kWh, care poate fi încărcată folosind o priză de current alternative sau un încărcător rapid CCS2 de current continuu.
Mașina vine cu posibilitate de încărcare rapidă, bateria ajungând la 80% în doar 30 de minute. Portul de încărcare este integrat în capotă, iar nivelul de încărcare din baterie este semnalizat cu LED-uri.
Honda e poate rula până la 200 de kilometri între două încărcări.
Pachetul de baterii prezintă un sistem cu răcire cu apă, care menține temperatura optimă și asigură eficiență superioară, fără să ocupe prea mult spațiu, ceea ce ar fi determinat un compromis în contul spațiului oferit în cabină.
Honda e este unul dintre pașii făcuți de casa niponă pe drumul electrificării. Honda intenționează să ofere toată gama electrificată până în 2025.
31.000 de clienți și-au arătat deja interesul pentru prima Honda electrică. Clienți din Marea Britanie, Franța, Norvegia și din alte state europene o pot comanda. Află cât costă!