Apar informații noi despre viitoarea generație Land Rover Defender, odată cu publicarea unei galerii foto în care modelul apare înfruntând dunele din deșert. Acțiunea a avut loc în Emiratele Arabe Unite.
Trei linii de echipare vor fi disponibile în gamă: S, SE, HSE plus X, în momentul lansării. Viitorul posesor de Defender va putea alege și unul dintre cele patru pachete: Explorer, Adventure, Urban și Country.
Defender va veni în trei versiuni cu proporții diferite: este vorba despre Defender 90, Defender 110 și Defender 130, cel din urmă fiind cel mai mare, cu o lungime de 5.100 mm, în timp ce Defender 90 va fi cel mai scurt, la 4.323 mm, notează auto-motor-und-sport. Toate cele trei vor prezenta aceeași lățime, de 1.999 mm, dar înălțimi diferite: 1.927 mm, 1916 mm, respectiv 1.915 mm. Defender 90 va avea cel mai scurt ampatament, de numai 2.587 mm, în timp ce următoarele două, cu un ampatament de 3.022 mm, vor oferi spațiu uriaș la bord.
Exclusiv: Noul Land Rover Defender vine la Frankfurt
Clienții vor putea alege una dintre cele șase motorizări: trei pe benzină și trei diesel. P300 vine cu motor turbo de 2.0 litri cu patru cilindri în linie și 300 CP și 400 Nm. P400 are motor turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, cu 400 CP și 400 Nm, în timp ce P400e va fi un Plug-in Hybrid, care va integra un motor turbo de 2.0 litri și un motor electric, pentru un total de 400 CP și un cuplu între 400 și 645 Nm.
Pentru cei care se orientează către un diesel, Land Rover a pregătit D200 cu motor turbo de 2.0 litri cu patru cilindri în linie, 200 CP și 430 Nm. Următorul este D240 cu motor de 2.0 litri cu patru cilindri, 240 CP și 430 Nm, iar în fruntea gamei diesel se poziționează D300 cu motor turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, 300 CP și 700 Nm.
Defender 90 va fi prezentat în octombrie 2020, anunță auto motor und sport. Defender 110 va urma în martie 2020, iar Defender 130 – în august.
Până atunci însă, putem urmări mașina în teste, iar cel mai recent a fost efectuat de specialiștii Federației Internaționale a Societăților de Cruce Roșie și Semiluna Roșie (IFRC). Aceștia au preluat prototipurile pentru a le testa pe dunele de nisip din deșert, dar și pe serpentinele Jebel Jais. Testul marchează prelungirea parteneriatului Land Rover – IFRC, demarat în anii ’50, pentru următorii trei ani.
Noua generație Defender va fi construită i la uzina Nitra din Slovacia.