Detroit 2019. Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover

Detroit 2019. Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover (15)

Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover cu proporții revoluționare, cu care niponii încearcă să construiască un nou segment. Cu un ampatament extins de 2.900 mm, mașina electrică, autonomă și ultra-inteligentă oferă o dispunere a locurilor de 2+1+2.

Divizia Nissan Intelligent Mobility a demarat procesul prin care intenționează să schimbe pentru totdeauna tipul de propulsie, de rulare și de comunicare pentru mașini, dar și modul în care acestea sunt integrate în societate. Conceptul Nissan IMs este primul pas în noua eră a mobilității pentur constructorul nipon. Mașina măsoară 4.845 mm în lungime,1.900 mm în lățime și 1.500 mm în înălțime, alergând pe jante de 22 de inci.

Detroit 2019. Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover (9)

Sistemul de propulsie al conceptului integrează două motoare electrice, fiecare angrenând câte una dintre cele două punți și asigurându-i tracțiune integrală, și o baterie de 115 kWh. Mașina beneficiază astfel de aportul a 483 CP și 800 Nm, cifre cu care speră să-și lase rivalii în urmă și care îi garantează o autonomie electrică de aproximativ 610 kilometri.

IMs primește și o suspensie pneumatică pentru un confort imperturbabil.

Detroit 2019. Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover (8)

O limuzină cu gardă mare la sol, sexy și provocatoare, este descrierea pe care Nissan o face noului său concept prezentat la Detroit.

La interior, liniile orizontale și verticale simple construiesc o atmosferă futuristă. Forma alungită cu acoperiș “plutitor” a mașinii, cu formă inspirată de lună și accente aurii, se reflectă și la interiorul cu butoane și comutatoare reduse la minimum. Instrumentarul de bord cuprinde patru ecrane compacte cu dispunere orizontală.

Detroit 2019. Conceptul Nissan IMs este limuzina-crossover (19)

Atunci când rulează în modul autonom, farurile și stopurile conceptului redau o lumină alabastră, anunțându-i astfel pe ceilalți participanți la trafic de tipul său de deplasare. Volanul este retractat complet, iar scaunele din față pivotează către interior.

În modul manual, interiorul devine un spațiu concentrate în jurul șoferului, care primește informațiile relevante pe ecrane de mari dimensiuni și sisteme de asistență inovatoare, care au la bază camera și senzori.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top