În acest weekend au luat startul 57 de mașini la a III-a etapă de coeficient 1 din Campionatul Național de Viteză în Coastă 2, desfășurată pe unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară, Transalpina. Vremea a fost principala incertitudine a competiției, dar în cele din urma s-a pilotat pe un traseu uscat. Dominic Marcu a terminat pe 4 în clasamentul combinat.
Competitorii au avut de înfruntat o lungime de 5025 de metri. Traseul are cea mai mare diferență de altitudine, de 342 de metri. Aceste aspecte ce fac etapa de la Rânca una din cele mai grele din calendarul etapelor de viteză în coastă. Dominic vine din ce în ce mai determinat și bifează o nouă clasare în fruntea ierarhiilor din CNVC.
Deși configurația traseului este una foarte dificilă pentru mașinile electrice, Dominic a reușit sa urce cu Tesla tot mai aproape de vârf, clasându-se pe locul 4 în clasamentul combinat al CNVC 1 și CNVC 2.
Astfel, pilotul a reușit cel mai bun rezultat al unei mașini electrice într-o competiție de viteză în coastă din România. Tesla s-a dovedit a fi capabila chiar si pe trasee lungi. Ba mai mult, bateriile și-au făcut treaba la cel mai înalt nivel.
Urmează podium?
Dominic împinge limitele tot mai sus etapă de etapă și demonstrează că mașinile electrice pot intra în disputa pentru podiumul competițiilor. Așteptăm cu nerăbdare etapele următoare.
De amintit faptul că prezența la start a primei Tesla Model 3 Performance pentru viteză în coastă din Europa s-a materializat cu sprijinul E.ON România, George – primul banking inteligent, o inovație BCR, Netbet Casino, Klintensiv, Hama România, Tecnet și Plus Autotrade.