Outlander beneficiază de multiple îmbunătăţiri care le fac viaţa mai bună pasagerilor şi de o parte frontală împrumutată de la cel mai popular model Mitsubishi, Lancer.
- Comportament dinamic bun
- se poate comanda in versiunea cu 7 locuri
- Interior anost
- suspensie cam rigida
Modelul redesenat afişează aceeaşi parte frontală inspirată de la avioanele de vânătoare şi copiată cu adaptările de rigoare de la Lancer Evolution. Outlander este bazat pe aceeaşi platformă ce reprezintă fundaţia pentru modelele Lancer. Rezultatul este un cros-sover care oferă stabilitate şi o implicaţie a şoferului în condus binevenită în acest segment.
Structura rigidă, ce utilizează aliaje foarte rezistente în puncte cheie, a permis reglarea sportivă a suspensiilor fără a afecta negativ comportamentul autovehiculului. Acest nou model se dovedeşte mai plăcut de condus pe drumurile patriei decât generaţia anterioară, atingând un compromis reuşit între confort şi sportivitate (în limita clasei).
Crossover atractiv
Outlander este una dintre maşinile care se descurcă în orice situaţie, astfel nu vei simţi nevoia unei alte maşini. Este, evident, mai mare decât un smart, dar nu este imposibil de parcat, vizibilitatea la bordul său este bună către orice direcţie, iar consumul mediu în timpul testului nu a depăşit 9,5 l/100 km. Iar aceasta în condiţiile în care traseul a implicat atât parcurgerea Bucureştiului la ore de vârf, cât şi autostrada şi urcarea pe Transfăgărăşan.
Motorul diesel de 2,2 l dezvoltă 156 CP şi este cuplat la cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj denumită TC-SST. Cutia schimbă treptele cât ai clipi, mereu în acord cu intenţiile tale, şi are două moduri de funcţionare: normal şi sport. În modul sport treptele sunt schimbate la o turaţie mai ridicată şi, mai important, este schimbat răspunsul acceleraţiei.
Şoferul poate alege între trei tipuri de distribuţie a puterii către roţi: tracţiune faţă, integrală permanentă cu distribuţie activă a cuplului între punţile faţă şi spate şi blocarea diferenţialului central. Varianta cu două roţi motrice este recomandată pentru economia de combustibil.
Nu este un Pajero, dar garda la sol mai înaltă decât la o compactă şi tracţiunea integrală vă permit să vă aventuraţi în afara drumurilor neasfaltate fără a vă face nici un fel de griji.
Schimbare de… atitudine
Interiorul a rămas în mare parte neschimbat sau, mai precis, designul interiorului şi amplasarea comenzilor.
Materialele folosite la construcţie sunt cele care s-au înlocuit. Acum, bordul şi feţele de uşi sunt îmbrăcate parţial în piele, schimbând în acest fel percepţia de ansamblu a clienţilor şi pasagerilor vis-a-vis de Outlander. De asemenea, indicatoarele de bord au fost şi ele revizuite.
În concluzie, noul Outlander reprezintă o evoluţie atât la nivelul interiorului cât şi la nivelul trenului de rulare. Astfel, au fost remediate eventualele motive de nemulţumire pe care le puteam găsi la generaţia anterioară.
Date tehnice: | Mitsubishi Outlander |
---|---|
Sasiu si caroserie | |
Motorizare | 2.2 DI-D |
Nr. usi/locuri | 5/5 |
Masa proprie/totala [kg] | 1700/2410 |
Dimensiuni si capacitati | |
Lung/lat/inalt [mm] | 4665/1800/1680 |
Ampatament | 2670 |
Volum portbagaj [l] | 220 (1690) |
Motor si transmisie | |
Tip motor | 2.2 DI-D |
Combustibil | Motorina |
Cilindree [cmc] | 2179 |
Sistem alimentare | common rail |
Putere max. [kW(CP)/rpm] | 115(156)/4000 |
Cuplu max. [Nm/rpm] | 380/2000 |
Cutie de viteze | Automata/6 |
Performante si consum | |
Viteza maxima [km/h] | 198 |
0-100 km/h [s] | 11.7 |
Consum urban/extra/mixt | 9.3/6.1/7.3 |
Emisii CO2 [g/km] | 194 |