După 23 de ani – Formula 1 va avea un nou logo

Formula 1 logo

În premieră după 23 de ani, Formula 1 va avea un nou logo. Este una dintre măsurile luate de noul management al Marelui Circ, care a decis și ca mașinile să poarte, din sezonul următor, sistemul de protecție numit “halo“.

Liberty Media, condusă de americanul Chase Carey, a preluat sezonul trecut destinele Formulei 1 și a început să schimbe regulile jocului. La sfârșitul sezonului câștigat de britanicul Lewis Hamilton la volanul unui monopost Mercedes-AMG PETRONAS Motorsport, noii deținători ai competiției au prezentat și noua siglă.

Noua siglă va fi folosită începând cu sezonul 2018, care începe pe 25 martie 2018 cu Marele Premiu al Australiei, și se va regăsi pe tot ceea ce reprezintă Marele Circ. Șeful diviziei comerciale a Formulei 1, Sean Bratches, spune că vechiul format la siglei era inutil pentru platformele digitale din zilele noastre.

“Multe brand-uri și-au simplificat emblemele pentru a intra în spațiul digital. Uitați-vă la Starbucks sau Coca Cola care și-au comprimat logo-urile. Am simțit că trebuie să mergem și mai departe cu simplificarea, pentru a fi cu un pas înaintea altora”, spune Bratches, care anunță că revoluția digitală include și un nou pachet grafic pentru transmisiunile live.

Explorați mai mult

Scroll to Top