Alfa Romeo nu se rezumă la Stelvio atunci când vine vorba despre prezența sa în segmentul SUV. Un recent interviu realizat de jurnaliștii de la AutoExpress cu Roberto Fedeli, cel care conduce operațiunile de inginerie la Alfa Romeo și Maserati, se pregătesc să apară două noi versiuni, una poziționată mai sus, rival pentru X5, iar apoi una cu dimensiuni mai reduse decât Stelvio.
Fedeli a relevat că sunt ceva schimbări față de planurile inițiale pe termen scurt și mediu, principala modificare fiind faptul că limuzina de clasă medie, care să rivalizeze cu Clasa E și Seria 5 nu o să apară pe piață mai devreme de 2021. În schimb, urmare a primirii foarte bune de care s-a bucurat Stelvio, dar și a interesului pe care-l generază SUV-urile, Alfa Romeo a decis să prioritizeze acest segment și, așa cum aminteam, urmează să lanseze până la finele deceniului un model menit să rivalizeze cu GLE și X5.
Potrivit declarațiilor lui Fedeli, acesta va folosi o versiune extinsă a platformei Giorgio, folosită și de primul SUV al companiei, iar creșterea în dimensiuni și greutate urmează să fie compensată cu o unitate care va oferi 400 de CP, dintr-un propulsor turbo cu compresor electric. Tehnologia nu este nouă, și-a făcut debutul în 2016, cu Audi SQ17 TDI, iar oficialul companiei italiene a precizat pentru AutoExpress că și compania sa a dezvoltat o astfel de versiune, pe care a testat-o deja și a dat rezultate satisfăcătoare.