Renault Megane RS nu duce lipsă de atuuri, lucru evident și din testul realizat recent cu hot-hatchul francez, dar asta nu înseamnă că nu există loc de mai bine. Bine ai venit Megane RS Trophy!
Versiunea limitata Trophy va fi produsa intr-o serie de 500 de unitati, exclusiv in configuratia CUP. Modificarile de ordin tehnic includ, printre altele, si o crestere a puterii de la 250 CP la 265 CP. Sasiul si suspensia nu au suferit imbunatatiri, cum era de asteptat, testul cu acest model relevand clar ca sasiul putea suporta o putere mai mare decat cea stock.
Citeste testul cu Renault Megane RS
Sprintul pana la 100 km/h dureaza 6 secunde, cu 0.1 secunde mai bun decat inregistrat de versiunea clasica in timp ce viteza maxima a crescut si ea la 254 km/h (fata de 250 km/h). Inginerii Renault au inzestrat noul model cu un set de anvelope de performanta inspirat din Formula 1, produse de Bridgestone (Potenza RE050A’s asymmetric).
Apar si cateva elemente distinctive la nivel de exterior, cu un acoperis negru, spoiler cu parte inferioara neagra si jante in aceeasi culoare. Aceasta editie limitata poate fi comandata in culoarea Galben Sirius, un trademark al diviziei Renault Sport. Se asteapta ca cele 500 de unitati sa se epuizeze in timp record, mai ales luand in considerare vanzarile foarte bune inregistrate de versiunea standard (lider pe acest segment atat in Franta cat si in Spania).