FordStore și Vignale au la bază experiența personalizată oferită clientului. Vignale reprezintă semnătura Ford pentru un produs premium și are la bază trei elemente cheie: servicii personalizate, valoarea timpului și măiestrie în execuție.
Ford își va răsfăța clienții într-un nou concept de showroom, FordStrore, care își propune să ofere o experiență unică de cumpărare. Aspectele care erau rezervate până de curând doar claselor premium vor fi oferite de Ford către proprietari prin ceea ce se numește Experiența Vignale. Numele provine de la Carrozzeria Alfredo Vignale preluată de Ford în anii 70, Alfredo fiind un vechi carosier italian cu un portofoliu ce include modele Ferrari, Maserati sau Alfa Romeo și Fiat. Deși numele a mai fost asociat cu unele concepte, nu au existat până acum modele de serie care să poarte această semnătură. Asocierea acestui nume unui model reprezintă mai mult decât un simplu nivel de echipare superior. Bifarea acestei opțiuni de către un client este, printre altele, accesul într-un, haideți să-i spunem club, ai cărui membri sunt tratați cu maximă atenție. Superior nivelului de echipare Titanium, Vignale aduce elemente destinate celor care apreciază luxul și prețuiesc timpul. Vă dau un exemplu simplu în acest sens: tapițeria de piele. Are o altă textură decât cea standard, iar cusăturile speciale scot în evidență atât calitatea materialelor cât și munca suplimentară depusă pentru rezultatul final. Simpla îmbrăcare a bordului cu piele sub această configurație durează de aproape 4 ori mai mult decât în mod normal.
“Prin Vignale oferim servicii personalizate, adaptându-ne în mod constant la nevoile clientului, începând cu primul pas pe care acesta îl face într-un FordStore și pe tot parcursul experienței sale alături de Ford. Ne dorim ca acesta să se simtă special din primul moment în care intră pe ușă”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford România.
FordStore este o destinație de retail plăcută și relaxantă, care îi face să se simtă mândri atât pe proprietarii de vehicule Ford, cât și pe distribuitori. Fiecare FordStore are o zonă denumită Lounge Vignale, un spațiu semi privat unde clienții pot explora în voie serviciile personalizate. Primele două FordStore din România au fost inaugurate în București, la dealearii Țiriac Auto și Business Development Team, urmând ca anul viitor alte două să fie implementate în zone cheie pentru a asigura o bună acoperire în țară. Procesul de implementare a FordStore în Europa este în plină desfășurare, iar până la sfârșitul anului 2015 sunt estimate a fi inaugurate 200 de astfel de showroom-uri în toate piețele europene. În aceste locații, clienții vor găsi întrega gamă de produse și servicii, inclusiv cele dedicate vehiculelor comerciale sau business. Modelele Mustang și Vignale vor putea fi comandate și livrate exclusiv de către FordStore.
Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienței Vignale și în curând vor urma și alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Așa cum spuneam, Vignale vine cu o serie de dotări din care amintesc sistemul de atenuare a zgomotelor, farurile LED, plafonul panoramic si sistemul de sunet îmbunătățit. Lista este lungă și include elemente de personalizare atât pentru exterior cât și pentru interior. Mondeo Vignale poate fi comandat cu motorizările 2.0 EcoBoost de 203, respectiv 240 CP, 2.0 TDCi de 180 și 210 CP, precum și varianta hibrid.
Proprietarii unui Ford Vignale se vor bucura de asistența unui Relationship Manager, un om dedicat relației cu clientul, pregătit pentru ceva mai mult decât un consilier obișnuit. Vor beneficia printre altele de spălare gratuită a mașinii, oricând doresc. Vor avea mașină de schimb în perioadele în care cea personală se află în service. Clienții Vignale pot apela consultanții Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistență suplimentară. Interacțiunile cu clienții reprezintă o prioritate, fie că este vorba de răspunsul la o întrebare tehnică, stabilirea unei vizite într-o locație FordStore, soluționarea unei probleme sau programarea unei operațiuni service.