Sistemul de suspensii are menirea de a oferi performanță sau confort în funcție de ceea ce este nevoie. Inginerii BMW spun că noul model a fost și mai bine rafinat în privința reglajului suspensiilor, și că a devenit mai echilibrat prin prisma echilibrului dintre sportivitate și confortul la drum lung.
Puntea spate este echipată standard cu suspensii pneumatice acestea având „inteligența” de a compensa dinamic încărcătura suplimentară. Opțional este disponibilă suspensia adaptivă pe ambele axe cu amortizoare controlate electronic, sistem care permite reglajul manual al înălțimii.
Cea mai nouă versiune a sistemului de direcție activă vine la pachet și cu acționarea asupra roților spate care pot fi astfel rotite chiar și la viteze de sub 3km/h.
Pentru un confort și mai bun, opțional este oferit pachetul Executive Drive care combină suspensia pneumatică-adaptivă pe două axe cu bări antiruliu active, ceea ce amplifică atât performanța sportivă a noului BMW Seria 6 Gran Turismo cât și confortul.
În drumul spre conducerea autonomă BMW mai face câțiva pași odată cu adoptarea noilor funcții pentru sistemele de asistare a conducerii pentru Seria 6 Gran Coupe.
Aceste noi funcții îmbunătățesc confortul la rulare în cazul călătoriilor la drum lung și sporesc siguranța în situații în care șoferul nu are o vizibilitate optimă.
Sistemul de avertizare la menținerea benzii de rulare inclus opțional în pachetul Driving Assistant, vine acum revenirea pe bandă prin intervenția asistentului de direcție.
Cea mai nouă versiune a așa numitului Driving Assistant Professional, care include controlul păstrării benzii de rulare și direcției, se bazează acum și pe Active Navigation.
Acest sistem utilizează datele din sistemul de navigație pentru a „observa” în avans când va fi necesară schimbarea benzii de rulare, iar acest lucru poate fi făcut cu ajutorul Lane Change Assistant.
Există de asemenea și o nouă funcție numită „formarea automată a unei benzi de urgență” care ghidează mașina către cea mai apropiată zonă de ieșire din trafic pe autostradă.
Oferit opțional, sistemul Cruise Control cu funcția Stop&Go menține activ controlul distanței ținând cont de trafic și condițiile în care se rulează.
Funcțiile sistemului de asistare al parcare au fost extinse cu o funcție de sistare la mersul înapoi, care preia controlul volanului în timp ce se rulează în marșarier pentru distanțe de până la 50m.
Noul Drive Recorder permite înregistrarea și stocarea de pînă la 40 de secunde de video filmate din diverse puncte ale vehiculului.
De asemenea, o vizualizare 3D din panoul de instrumente, a zonelor din vecinătatea mașinii, permite o vedere îmbunătățită a situațiilor de trafic, statusul sistemelor de asistare și posibile acțiuni de urmat, sugerate de sistem.
Audi își extinde seria de modele A6 cu un Sedan business clasic. A6 Sedan stabilește noi standarde în materie de…
O mașină bine întreținută nu doar că arată bine, ci și funcționează optim pentru o perioadă mai lungă de timp.…
Conceptul de range extender nu este ceva nou, dar cu Leapmotor C10 REEV se întrezărește un nou orizont: cele mai…
O instanță din Italia a autorizat o acțiune colectivă împotriva grupului Stellantis cu privire la airbag-urile defecte provenite de la…
Mazda a dezvăluit liniile finale ale lui EZ-60, noul SUV electric produs de joint-venture-ul cu gigantul chinez Changan și construit…
În lumea electricelor de înaltă performanță, un nume nou se pregătește să strice echilibrul. Acesta vine din China, poartă semnătura…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment