Femeile, în pană? Niciodată!

Iată ce aveţi de făcut în cazul unei pene de cauciuc.

  • Dacă sunteţi în rulaj, opriţi şi trageţi maşina pe dreapta cât mai mult în afara drumului. Dacă nu puteţi ieşi complet în afara lui trebuie să montaţi triunghiurile reflectorizante.
  • Căutaţi să aşezaţi maşina pe o porţiune orizontală, curată, fără denivelări.
  • Asiguraţi-vă autovehiculul folosind frâna de mână.
    -Slăbiţi uşor prezoanele roţii folosind cheia (coarba) de roţi. Nu le deşurubați complet dacă roata dezumflată nu a fost complet ridicată de la sol.
  • Pozitionaţi cricul cu partea superioară sub caroserie exact sub zona întărită a pragului. Dacă nu-l veţi poziţiona corect sub această zonă puteți produce pagube importante caroseriei în cazul că maşina va aluneca de pe cric.
  • Începeţi să acţionaţi încet cricul ridicând maşina. Observaţi dacă maşina are tendinţa de a aluneca lateral de pe cric şi atunci acţionaţi cricul înapoi şi încercaţi să asiguraţi maşina cât mai bine blocând complet roţile cu pene sau chiar cu pietre.
  • Ridicaţi roata de pe sol asigurându- vă că distanţa dintre roată şi sol este suficient de mare ca să puteţi introduce roata de rezervă umflată!
  • Scoateţi roata dezumflată.
  • Aduceţi roata umflată, ridicaţi-o şi poziţionaţi-o corect în dreptul prezoanelor.
  • Fixați piuliţele cu mâna, folosind apoi şi cheia de roţi, dar nu aplicați o forţă de strângere prea mare.
  • Acţionaţi cricul invers coborând roata pe sol. Acum este momentul să strângeţi piuliţele cu cheia la maxim.
  • Scoateţi pietrele care au blocat roţile înainte de a pleca mai departe. Nu uitaţi să aduceţi cricul, roata dezumflată şi cheia de roţi înapoi în portbagaj.
  • sursa foto

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top