FIAT a anunțat lansarea unei ediții speciale a modelului 500, la care și-a dat concursul celebra casă de modă Gucci. Campania de promovare a noului produs a debutat în presa de lifestyle în luna mai.
Noua ediție a fost creată în urma unui parteneriat între Frida Giannini, directorul de creație al casei Gucci și divizia Centro Stile de la FIAT. Fotografiile pentru campania publicitară au fost realizate la Roma de către celebrii fotografi Mert Alas și Marcus Piggott și o au în prim plan, pe lângă simpaticul 500 by Gucci, pe top modelul Natasha Poly.
Natasha a avut ocazia să se bucure, printre altele, de tapițeria unicat din piele neagră, creată de Gucci special pentru a evidenția esența călătoriilor cu stil, și ca un tribut pentru un stil de viață foarte complex și elaborat. Print-urile vor fi editate în diverse publicații din Italia și nu numai, și vor marca pe lângă aniversarea de 90 de ani a companiei Gucci și aniversarea de 150 de ani de la unificarea Italiei.
Citeste testul cu Fiat 500 by DIESEL
500 by Gucci va fi disponibil inițial doar online, pe site-ul www.500bygucci.com, unde în perioada aprilie-iunie 2011 pot fi depuse comenzile, urmând ca livrările să înceapă după lansarea oficială din luna iunie. Prețul de pornire al noului model este de 17.100 de Euro cu toate taxele incluse. Modelul va fi expus în avanpremieră, înainte de lansare, în câteva locații selectate din orașe precum Londra, Paris sau Tokyo.
La sfârșitul anului 2011, 500 by Gucii va fi disponibil și în restul lumii. Campania de promovare a noului produs se va desfășura sub atenta supraveghere a agenției Independent Ideas, prin directorul acesteia, Lapo Elkann. Art director-ul campaniei va fi Riccardo Ruini.