Fiat va absenta de la Salonul Auto de la Paris. De altfel nu este singurul brand al Alianței Fiat-Chrysler care nu se va prezenta la acest eveniment, aceeași decizie fiind luată și în cazul Alfa Romeo, Jeep și Abarth, Ferrari și Maserati fiind singurele branduri care vor avea standuri.
Nu a fost anunțată motivația, însă jurnaliștii europeni apreciază că decizia a avut la origine costurile induse de participarea la un astfel de eveniment și, pe de altă parte, faptul că sumele economisite pot susție campanii de marketing cu un efect mai bun în atragerea de clienți. De altfel, mărcile amintite nu sunt singurele care au decis să scoată din calendarul lor acest eveniment.
Sunt deja 14 nume pe lista absenților, care cuprinde companiile Volkswagen, Ford, Nissan, Opel, Mitsubishi, Volvo, Infiniti, Mazda, Subaru sau Lamborghini. Și aceasta chiar în condițiile în care organizatorii au decis să reducă numărul de zile în care Salonul este deschis publicului de la 16 la 11, în încercarea de a le reduce constructorilor costurile cu chiria, cazările și plata angajaților.