La aproape doi ani de la semnarea aliantei dintre Fiat si Grupul Chrysler, Fiat 500 este primul model Fiat care reintra pe piata nord-americana, lansarea oficiala avand loc in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.
Laura Soave, managerul marcii in SUA, considera ca “ Fiat 500 a fost intotdeauna masina potrivita pentru momentul potrivit” si anticipeaza ca noul model va deveni o vedeta a unuia dintre cele mai dinamice segmente auto din SUA, cel al masinilor mici, pana acum destul de ignorate de consumatorul american. Fiat 500 vine intr-un moment in care o intreaga generatie de americani isi redefineste stilul de viata si perceptia asupra bunurilor, punand accent pe valoarea a ceea ce pot ele oferi si pe avantajele pentru mediu si societate.
Cu alura Made in Italy inconfundabila, cu farmecul si designul inedit dar si cu o serie de caracteristici tehnice si standarde de consum si emisii extrem de apreciate, Fiat 500 isi propune sa se insinueze cu stil si personalitate intr-un univers auto cu totul nou. Gama va include pentru inceput motorizarea 1.4 MultiAir 101 CP, trei niveluri de echipare (Pop, Sport si Lounge)si 14 culori exterioare. Ca si in Europa, masina va putea fi personalizata intr-o multitudine de configuratii grafice.
Versiunea comercializata in SUA este produsa in Mexic, porneste de la un pret de 15.500 de dolari si are o serie de noi specificatii pentru a se adapta pietii nord-americane: o structura ranforsata, noi suspensii, un nou tip de ABS, un rezervor cu capacitate marita, sisteme de incalzire si racire calibrate pentru temperaturi extreme, scaune redesenate pentru calatorii pe distante lungi, o cutie automata cu 6 viteze si un nou sistem de sunet BOSE.