Fisker Ocean, SUV-ul EV american pe care îl vor europenii (video)

Fisker Ocean, SUV-ul EV american pe care îl vor europenii

Fisker ar fi trebuit să aducă noul crossover electric ocean la Salonul Auto de la Geneva – însă EV-ul american nu a mai ajuns în Elveția. Din motive de coronoavirus, desigur. Totuși, europenii au parte de primele secvențe video cu SUV-ul în acțiune.

Știam deja că noul Fisker Ocean va deveni disponibil și pe Bătrânul Continent din 2022. Însă, SUV-ul EV american a fost prezentat până acum, pe viu, doar unui public restrâns în cadrul evenimentelor de lansare de la Los Angeles și CES. Prima ocazie pentru clienții europeni era GIMS (Geneva International Motor Show) 2020. Însă acesta a fost anulat datorită epidemiei de Covid-19. Acum, cel puțin, viitorii posesori se pot consola cu primele imagini video cu Fisker Ocean în mișcare.

Fisker Ocean, SUV-ul EV american pe care îl vor europenii

Totuși, Fisker nu a scăpat ocazia de a împărtăși noi informații despre SUV-ul său EV foarte american – inclusiv cu europenii pasionați de automobile electrice. Considerat de creatorul său drept „cel mai sustenabil vehicul din lume”, modelul Ocean a fost surprins în compania unei „doamne” europene veritabile: Alfa Romeo Giulia. Și locația este interesantă – circuitul Varano de’ Melegari din Parma, Italia.

Locațiile europene, fără România

Din fericire, noile imagini sunt acompaniate și de câteva noi detalii. Știm deja care sunt cele mai importante piețe: SUA, Canada, Norvegia, Danemarca, Germania, Olanda, Elveția și Marea Britanie. Nu lipsesc din listă nici Franța sau Austria – însă nici urmă de România. Fisker Inc. promite un „echilibru suprem” pentru Ocean, SUV-ul EV american dotat cu o suspensie spate multi-link montată pe un sub-cadru separat.

Fisker Ocean, SUV-ul EV american pe care îl vor europenii

Totul pentru a reduce din zgomotele și vibrațiile transmise caroseriei. Aceasta are o lungime de 4640 mm, jucând cam în același segment cu popularul Audi Q5. În plus, constructorul va dota crossover-ul electric cu aerodinamică activă. Plus măsuri suplimentare de protecție a bateriei în cazul unui impact lateral și ranforsări adiționale ale structurii. Totul pentru ca SUV-ul EV american să-i mulțumească pe europenii îngrijorați de accidentele ce implică automobile pe baterii.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top