Twingo Miss Sixty şi-a făcut programare la ora de kangoo jumps, iar reacţiile fetelor nu s-au lăsat aşteptate.
Sala de fitness/aerobic este locul unde descoperi lucruri interesante, te descarci de nervi, implicit te face să te simţi mai bine. Pentru mine mai este locul de unde culeg și câteva păreri despre mașinile care, uneori, sunt mai greu de înteles daca nu ești cel puţin metrosexual. Și nu sunt. Unde poţi observa mai bine reacţiile domnișoarelor la vederea unui Twingo Miss Sixty decât la ora de kangoo jumps? La a doua oră.
Domnişoarele spun Zis și făcut, am parcat mașina în faţa sălii și am rugat, în pauza de revenire, câteva domnișoare să-mi spună două vorbe despre cum li se pare jucăria roz. Lăsând la o parte faptul că este ușor de parcat și pare mai mult lată decât lungă, majoritatea celor chestionate au rămas “interzise” la aflarea raportului exclusivism/preţ. Adică pentru un Twingo Miss Sixty plătești aproximativ 9.500 de euro cu TVA.
Pentru un Twingo Miss Sixty plătești aproximativ 9.500 de euro cu TVA.
Pentru acești bani primești cel mai reușit model de clasă mică, asezonat cu elemente glossy care le fac pe domnișoare să se simtă un fel de Paris Hilton de Românica. Bani puţini, efect maxim. Adaugă la toate acestea un consum redus de carburant și Twingo – ok, fără pachetul Miss Sixty – devine opţiunea numărul unu în mintea bărbaţilor când discutăm de mașini de oraș.
Dincolo de sigle, floricele sau tente de roz se află un Twingo veritabil care poate transporta fără probleme patru persoane la bord, oferind un comportament rutier demn de o clasă superioară. Pata de culoare Singurul propulsor disponibil la vânzare – 1,2 l și 75 CP – este vioi și îţi lasă bani și pentru un frappe la terasa favorită. Parcheaz-o la intrare și o să vezi că este pata de culoare într-o mare de tonuri gri. Pentru că, nu-i așa, detaliile fac diferenţa.