De aproape 9 luni a avut nevoie Ford ca să pregătească Mustang-ul facelift în versiune europeană. Mașina care, cu motor V8 de 5.0 litri, beneficiază acum de 450 de cai putere, va ajunge în showroom-uri la începutul anului viitor.
Mustang-ul european, în versiune cabrio și fastback, vine cu aceleași modificări optice ca și fratele american. Clienții Ford vor avea la dispoziție încă trei noi culori pentru caroserie: Kona Blue, Orange Fury și Royal Crimson.
Cea mai importantă noutate este puterea superioară a motorului V8 de 5.0, care a ajuns acum la 450 de cai putere, în combinație cu noua cutie automată cu 10 rapoarte, disponibilă pentru oricare dintre cele două motoare. În schimb, unitatea Ecoboost de 2.3 litri a pierdut 27 de cai putere, ajungând acum la 290, dar beneficiind de o funcție Overboost. Mașina se aliniază acum standardelor de emisii 6.2.
Muscle car-ul de la Ford are acum o capotă cu profil coborât spre grila revizuită, pentru un plus de agresivitate.
Spre deosebire de versiunea rezervată continentului nord-american, automobilul care va ajunge pe Bătrânul Continent va prezenta suspensia ajustabilă MagneRide, adaptabilă automat la condițiile de drum, și sistemul de evacuare cu modul “Good Neighbour”, pentru o evacuare mai silențioasă în anumite intervale orare, care se pot preseta.
Ford trece în contul noului Mustang două moduri noi de rulare, “Drag Strip Mode” pentru performanțe superioare la plecarea de pe loc, și “My Mode”, pentru setări preferențiale.
Mustang facelift primește și ceasuri de bord digitale, faruri LED, și după rezultate șocante la prima sesiune de teste de siguranță la care a obținut doar 2 stele, și sisteme suplimentare de siguranță activă. Adaptive Cruise Control, Distance Alert (sistemul care îl ajută pe cel de la volan să mențină o distanță sigură față de mașina din față), Pre-Collision Assist cu sistem de detectare a pietenilo și Lane Keeping Assist se regăsesc pe listă.
Pachetul interior Carbon Firber oferă inserții Alcantara în scaune și portiere, schimbător cu mâner din fibră de carbon și o ramă din același material pentru instrumentarul de bord, dar și scaune din piele încălzite și ventilate.