Ford Puma de 40.886 euro. Ce primești în schimb?

Cel mai scump Ford Puma autoexpert.ro

Am configurat cel mai scump Ford Puma, pe site-ul producătorului. Prețul total a ajuns la 40.886 euro. Ce primești în schimb pentru această sumă?

Ford Puma este cel mai bine vândut model din România, dacă excludem gama Dacia. Este ”the best of the rest”. Prețul său standard este de 23.800 euro (1.0 l turbo, 3 cilindri, 125 CP, cutie manuală), adică cu fix 3000 de euro peste Dacia Duster cu motorul de top, de 1.3 l, cu 4 cilindri și 150 CP, dotat cu transmisie automată cu dublu ambreiaj. E o diferență semnificativă de preț (aproximativ 15%), în condițiile unui motor mai puțin potent și a unui spațiu interior clar mai mic. Dar Puma este mașina mai dinamică, și ”se înțelege” mai bine cu clienții mai tineri.

Cel mai scump Ford Puma autoexpert.ro

Totuși, dacă îți configurezi modelul de top, cu motor de 200 CP, prețul de mai sus poate escalada. Cel mai scump Ford Puma, ST2, pornește de la 34.800 euro. Standard, vine cu jante de 19 inchi, geamuri și oglinzi electrice, faruri ceață, lumini full-LED, fază lungă automată, instrumentar digital, scaune sport cu suport lombar reglabil, tapițerie mixtă, asistent activ de bandă, hill-holder, suspensie ST și multimedia cu Navi, ecran de 8 inchi și sunet B&O. Deja echiparea este completă. Motorul este cel de 1.5 l turbo de pe Fiesta ST.

Cel mai scump Ford Puma autoexpert.ro

Puma ”burdușit” cu opționale

Ce mai poți adăuga din lista de opționale? O culoare metalizată (700-1400 euro), jante negre (200 euro), plafon panoramic (1000 euro), funcții adiționale de asistență (1750 euro) și o serie de dotări minore (de la covorașe, la încărcare wireless pentru telefon). Peste toate, însă, merită optat pentru pachetul Performanță de 1000 euro, ce include diferențial cu alunecare limitată, launch control și lumini care indică momentul schimbării treptei de viteză. Ei bine, cu toate opționalele bifate, prețul total ”recomandat și neobligatoriu”, conform Ford, este de 40.886 euro.

Cel mai scump Ford Puma autoexpert.ro

Merită, având în vedere că Puma este un crossover de clasă mică? Da, dacă ții cont de dinamica pe care o oferă la acest preț. Nu, dacă te gândești că intri pe un tărâm periculos. Cu fix 1000 de euro în plus îți iei un Cupra Formentor VZ standard, cu motor de 2.0 l de 245 CP și transmisie DSG7. Dar și dotarea standard de pe Formentor VZ e cuprinzătoare. Una peste alta, Puma rămâne (e drept, în versiunea de 1.0 l) în topul preferințelor clienților din România.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top