Geely livrează cheile mașinii către noii clienți cu ajutorul unei drone

Marca chineză Geely a apelat la o soluție inedită pentru livrarea fără contact fizic a mașinilor noi. Pentru livrarea cheilor către noii clienți, Geely folosește o dronă.

Pandemia de coronavirus Covid-19 i-a forțat pe producătorii auto din China să apeleze la soluții inedite pentru livrarea automobilelor noi.

Marca Geely a anunțat că automobilele noi sunt dezinfectate la dealer înainte de a fi expediate către clienții noi, iar cheile mașinii sunt trimise cu ajutorul unei drone. Astfel, nu există nici un fel de contact fizic între vânzător și clientul final.

Sistemul pentru livrarea cheilor cu drona este momentat disponibil doar în China, dar este posibil ca acesta să fie extins și pe alte piețe. Geely folosește o platformă online pentru comanda mașinilor noi, iar până acum peste 10.000 de clienți au folosit acest sistem.

Cum arată noul Geely Icon

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Car Of The Year 2025 AutoExpert

Car Of The Year 2025 – Duel final

În perioada 08-09 ianuarie, cei 60 de membri ai juriului Car Of The Year testează pe circuitul Mettet, din Belgia, finalistele celui

Scroll to Top