General Motors va inaugura, prin intermediul subsidiarei sale europene Opel, un call center la București, scrie Ziarul Financiar. Numărul angajaților este estimat la 400.
Potrivit sursei citate, spațiul de birouri închiriat de General Motors în acest sens însumează 4.000 mp și se află în clădirea Skanska C, parte a proiectului Green Court din zona Barbu Văcărescu.
Noul call center va fi dedicat serviciului OnStar. Disponibil standard sau opțional, în funcție de versiunea de echipare, pe modelele Opel produse începând cu anul 2016, acesta poate fi apelat gratuit prin acționarea unui buton montat deasupra oglinzii retrovizoare. Astra a fost primul model Opel nou dotat cu serviciul unic conectat Opel OnStar, disponibil 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.
Șoferul intră în legătură directă cu un consultant GM și poate solicita informații despre trafic sau poate cere ajutor în cazul unui accident. La momentul lansării, OnStar va fi disponibil în 9 limbi: română, engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, olandeză, poloneză și portugheză.
Serviciul este gratuit în primele 12 luni de la achiziționarea mașinii, pachetul de date Wi-Fi fiind facturat separat. Dupâ încheierea perioadei de probă, prețul abonamentelor variază în funcție de model.