Aflat pe piață din 2011, FF era deja cel mai vechi model Ferrari. Faceliftul aplicat cu prilejul Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie) vine la timp pentru a înlătura acest statut.
Surprinzător, Ferrari GTC4Lusso nu face trecerea la supraalimentarea turbo îmbrățișată cu succes de 488GTB și California T, ci rămâne ultimul mohican aspirat al Căluțului Cabrat. Sub capotă lungă regăsim un V12 atmosferic de 6.262 cmc, creditat cu 690 CP/8.000 rpm și 697 Nm/5.750 rpm.
Puterea maximă a fost amplificată, așadar, cu 30 CP, iar cuplul maxim a crescut la rândul său cu alți 14 Nm. Suficient pentru ca performanțele să fie și ele sensibil mai bune. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează acum 3,4 secunde, GTC4Lusso refuzând să arunce prosopul până la 334 km/h. Impresionant pentru o mașină de familie cu patru locuri spațioase.
Tracțiunea integrală este, în continuare, standard, alături de un nou sistem de direcție integrală intitulat 4RM-S.
La nivel estetic, faceliftul lui FF nu aduce schimbări importante, bisturiul designerilor vizând în primul rând partea posterioară, înzestrată cu un difuzor activ de aer mai proeminent și o pereche de stopuri duble, în locul celor duale din trecut.
Aerodinamica a fost îmbunătățită, astfel încât Ferrari susține că GTC4 Lusso este cu 30% mai economic decât FF. Interiorul a trecut printr-o renovare de substanță. Dincolo de materialele mai fine, shooting brake-ul italian primind, de asemenea, un nou sistem de infotainment modern cu touchscreen de 10,25 inch.