Ediția cu numărul 88 a Salonului Auto de la Geneva va debuta pe 6 martie, cu prima dintre cele două zile de presă și se va încheia pe 18 martie.
Așa cum precizam încă din luna ianuarie, întreaga suprafață expozițională de la Palexpo (106.000 metri pătrați în 6 hale) este ocupată, chiar dacă și în acest an avem parte de absențe, cele mai notabile fiind cele ale lui Opel, DS, Infiniti, Chevrolet/Cadillac. Ținând cont de tendințele actuale de pe piața auto, evenimentul este centrat pe vehiculele autonome și cele cu propulsie electrică și alternativă, fără să lipsească, așa cum ne-a obișnuit Salonul elvețian, propunerile făcute de specialiștii în automobile de performanță, tunerilor sau caselor independente de design.
ABT Audi RS5-R, David Brown High Performance GT, GFG Style Giugiaro 1, IDEA Venere, Kahn Design Flying Huntsman 6×6 Soft-Top, Morgan Aero GT, Polestar 1, Rimac Concept 2, Rinspeed Snap, Zenvo Hypercar ori PAL V-Liberty, prima mașină zburătoare, sunt numai câteva dintre protagonistele standurilor specialiștilor în mașini de înaltă performanță. Și constructorii mari vin însă cu noutăți importante, în premieră mondială sau europeană.
Lista premierelor – nu uitați să reveniți pentru că pe măsură ce vom avea noutăți o vom completa- arată astfel:
Audi: A6, A6 Avant, SQ2
Bentley: Bentayga V8, Bentayga PHEV
Citroen: Berlingo, C4 Cactus
Ferrari: 488 GTO
Fiat: Tipo Sport
Ford: Ka+ Active
Hyundai: Kona electric, Santa Fe
Jaguar: I-Pace
Kia: Ceed, Rio GT-Line
Land Rover: Range Rover SV Coupe
Mazda: Mazda6 Wagon, motorizare SKYACTIV-X
McLaren: Senna
Mercedes: A-Klasse, C-Klasse facelift, AMG-GT
Peugeot: 508
Porsche: GT3 RS Facelift
SEAT: Ateca Cupra
Skoda: Fabia Facelift, Vision X
Smart: Fortwo EQ
SsangYong: Musso
Toyota: Gazoo Racing Supra
Volkswagen: Touareg
Volvo: V60