Ford a adus la Geneva o versiune uşor revizuită a SUV-ului de clasă mică EcoSport. Faceliftul a vizat în special partea posterioară, care va putea fi comandată în premieră fără roata de rezervă exterioară.
Versiunile astfel specificate vor primi o bară spate redesenată, care include acum şi un fals difuzor de aer. Suportul numărului de înmatriculare va fi şi el repoziţionat în centrul hayonului. Soluţia prinderii laterale a acestuia a fost păstrată, însă mecanismul de glisare a fost îmbunătăţit pentru a uşura operaţiunea de închidere-deschidere.
La standul Ford de la Geneva am putut admira varianta S a modelului EcoSport dedicat pieţei europene. Contrastul dintre vopseaua exterioară Deep Impact Blue şi plafonul, jantele, respectiv carcasele oglinzilor laterale vopsite în negru este unul de efect. Modelul special dispune, de asemenea, de încălzire standard pentru parbriz, oglinzi şi scaunele din faţă.
Revenind la operaţiunea de facelift, Ford anunţă o reducere cu 10 mm a gărzii la sol şi ample modificări la nivelul suspensiei, cu rate de amortizoare complet revizuite. Sistemul ESP a fost şi el recalibrat, asemenea direcţiei care va oferi un feedback mai bun. În plus, motorul diesel de 1,5 litri oferă cu 5 CP mai mult.
Singurele noutăţi prezente la interior sunt ceasurile de bord redesenate, cu finisaje cromate pentru inelele ornamentale şi clanţele uşilor.
Ford EcoSport ar putea avea o semnificaţie cu totul aparte pentru România. Deşi Ford nu a confirmat oficial, viitoarea generație Ecosport ar putea fi produsă la Craiova. Realizat pe platforma lui Fiesta ca și B-Max, Ecosport s-ar potrivi ca o mănușă în portofoliul fabricii Ford de la Craiova.