Scuterul Golden Age produs de Nmoto este, de fapt, un BMW C 400 X modificat. Aspectul este radical. Așa că nu există cale de mijloc: îl iubești sau îl urăști.
Se dau un scuter BMW C 400 X și o echipă de designeri cu imaginație. Rezultatul este Golden Age, vehiculul vizibil în fotografii. Arată extrem de excentric și își dorește să amintească de era în care vehiculele erau mai mult decât soluții de mobilitate. Erau obiecte de cult. Acum, dacă reușește sau e doar un kitsch, poate judeca fiecare dintre noi.
BMW C 400 X pornește de la 6950 euro în România. Dar, dacă vrei să păstrezi tehnica germană și să faci un pas spre stilul discutabil, mai plătești minimum 3040 de euro. Pentru că prețul de pornire al scuterului Golden Age este de 9990 euro.
Tehnica lui Golden Age
Este un tribut adus vehiculelor perioadei interbelice, când formele rotunjite și ample se regăseau în toate vehiculele de lux. De fapt, modelul emblematic care i-a inspirat pe designerii lui Golden Age este Henderson Courtney, din 1936. Însă tehnica lui BMW C 400 X va rămâne neatinsă. Astfel, motorul de 350 cmc produce tot 35 CP/7750 rpm, ca în cazul neamțului. Greutatea este de 193 kg, iar în spațiul de depozitare încap două căști.
Versiunea de top include ABS și sistem de control al stabilității, display de 6,5 inchi, conectivitate Bluetooth și încărcător wireless pentru telefon. Toate luminile sunt de tip LED. Discurile de frână sunt produse de Brembo. Atât șaua, cât și manșoanele ghidonului sunt încălzite.
➡ Test: scuter vs bicicletă, trotinetă și longboard 💡
Poți opta pentru patru combinații de culori contrastante, cu accente retro. Și după conversie, se vor păstra emblemele BMW pe noul carenaj al scuterului. Este al patrulea model din gama Nmoto, după Nostalgia, Presidential Edition și R SevenT. Le poți vedea pe toate aici.
Deci, cum să fie? Dur, cu linii rectangulare și suprafețe plane, sau dulce și cu obrăjori?