Marca coreeană Ssangyong a fost preluată de indienii de la Mahindra & Mahindra în anul 2011 când se afla în pragul falimentului. Cu o gamă de modele moderne, Ssangyong a renăscut.
Astăzi, însă, proprietarul Mahindra a anunțat că sistează orice investiție în marca Ssangyong. Pe fondul crizei cauzată de pandemia de coronavirus, grupul indian Mahindra se confruntă în luna martie cu o scădere de 88% a vânzărilor pe piața indiană.
Mahindra deține 75% din marca coreeană Ssangyong, iar acum două luni anunța că va investi 423 milioane dolari pentru a face brandul coreean profitabil până în 2022. Actuala gamă Ssangyong este formată exclusiv din modele SUV, iar în 2019 au fost vândute aproape 15.000 exemplare în Europa.
Ssangyong avea planuri pentru lansarea unvei versiuni electrice a modelului Korando pe piața europeană. Modelul electric ar fi trebuit să fie una din premierele de la Salonul Auto de la Geneva, anulat din cauza pandemiei. Gama actuală a mărcii Ssangyong este formată din modelele SUV Tivoli, Korando și Rexton, plus modelul pick-up Musso Grand.
Grupul indian ar putea investi 32 milioane dolari în următoarele trei luni pentru a menține marca Ssangyong pe linia de plutire în timp ce caută alte surse de finanțare.
via Automotive News