Honda Ridgeline amenință America!

Salonul auto de la Detroit a fost și locul de lansare pentru noua generație a pick-up-ului japonez Honda Ridgeline. Un vehicul care atacă acest segment din America, chiar la el acasă.


 

Honda Ridgeline 2

După succesul reputat cu prima generație, Honda revine pe piață cu o nouă generație a pick-up-ului său Honda Ridgeline. Evoluția față de generația precedentă este vizibilă, dar soluțiile care au făcut acest model îndrăgit de piață au fost menținute și chiar îmbunătățite.

Spre deosebire de vehiculele consacrate tip pick-up care sunt construite pe un șasiu și dispun, de regulă, de tracțiune integrală și reductor, Honda a apelat la o soluție diferită. A pornit de la structura autoportantă a SUV-ului Pilot, a adăugat lonjeroane și a montat o benă. Spre deosebire de generația anterioară, acum bena este complet separată de cabină, fiind vizibilă ca un element distinct.

Cabina este în continuare primitoare și orientată spre confortul pasagerilor pe distanțe lungi. Bena în schimb este proiectată special pentru ieșirile în natură, în excursiile cu cortul sau la un picnic de week-end. Instalația audio este dotată cu difuzoare și în benă, protejate eficient împotriva intemperiilor, astfel încât nu mai trebuiesc lăsate ușile deschise pentru a asculta muzica din interior. Mai mult, instalația audio poate fi comandată prin bluetooth.

Una dintre inovațiile care i-au adus mulți clienți pentru prima generație a fost sistemul de deschidere al oblonului benei. La Honda Ridgeline poate fi deschis atât clasic, prin rabatare în jos, cât și printr-o deschidere laterală, ca pe o portieră ceva mai lungă. Mult mai lungă. Oricine a condus un pick-up cunoaște că una dintre probleme este dată de portbagaj. Deși bena este mare, atunci când mergeți la cumpărături și luați doar câteva sacoșe, bena este mult prea mare. Se poate folosi și interiorul, desigur, dar Ridgeline are în partea din spate a benei un compartiment suplimentar ce poate fi folosit pe post de portbagaj sau, dacă doriți, se poate umple cu gheață și ține berea (sau sucurile) la rece. După ce se topește gheața, se scoate dopul compartimentului și aveți și baie gratis!

La interior, bancheta este pe sistemul Magic Seats, care permite ridicarea pe verticală a șezutei banchetei, furnizând un spațiu suplimentar de bagaje.

Pe partea tehnică, Ridgeline vine cu un V6 de 3,5 litri și sistem de dezactivare a cilindrilor pentru scăderea consumului de carburant. Transmisia este automată cu șase trepte. În versiunea de bază, Ridgeline vine cu tracțiue față în versiune standard sau opțional 4×4 dar fără reductor. Ridgeline este mai mult o mașină dedicată circulației obișnuite, nu pentru off-road veritabil.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top