Noua Honda CR-V a fost prezentată oficial. Aceasta va fi disponibilă cu două sisteme de propulsie, full hybrid și plug-in hybrid.
Honda a pornit o ofensivă de prezentare a modelelor noi pentru Europa. Printre ele – și cea mai recentă generație a celui mai mare SUV din gamă, CR-V. Acesta se caracterizează, conform Honda, prin sportivitate, sisteme de asistență avansate și o siguranță pasivă de top.
Interiorul se distinge prin calitate, obținută printr-o atenție deosebită asupra culorilor, materialelor și țesăturilor. Sub capotă lucrează, la alegere, două sisteme de propulsie, ambele hibrid. Primul – un full hybrid, al doilea (în premieră pentru Europa) un plug-in hybrid.
Propulsia lui CR-V
Ambele au la bază un motor termic de 2.0 litri, același de la ZR-V și Civic. Are patru cilindri, injecție directă și lucrează după ciclul Atkinson. Conform Honda, a fost revizuit.
Plug-in hybridul (e:PHEV) poate parcurge 82 km cu o încărcare. Dacă temperatura bateriei este de 25 grade, poate fi încărcată complet în 2,5 ore. Despre full hybrid nu se dau multe informații. Bateria este de tip Li-Ion, și există trei moduri de funcționare, EV, Hybrid și Engine Drive.
„Noul CR-V a păstrat toate trăsăturile emblematice ale modelului – design progresiv, habitaclu premium, niveluri maxime de siguranță, interior practic, confort, performanță și eficiență sesizabile”, spune Tom Gardner, Senior Vice President la Honda Motor Europe Ltd. „Această ultimă iterație este pachetul SUV suprem, oferind un produs unic, dinamic și premium, care se potrivește perfect cerințelor actuale ale pieței europene.”
Designul exterior este o evoluție consistentă a celui actual. Acesta a fost trasat cu un ochi la vizibilitate. De la volan sunt vizibile colțurile din față ale mașinii. Astfel, șoferul știe care este gabaritul mașinii, deci conduce mai încrezător.
Este important, în contextul în care gabaritul a crescut. Și ampatamentul este mai mare cu 4 cm. Astfel, interiorul noului CR-V este mai încăpător. Spațiul la picioare în spate a crescut cu 1,6 cm, iar portbagajul a crescut cu 18%. Spătarul banchetei poate fi înclinat în 8 unghiuri, iar înclinarea maximă este cu 10,5 grade mai mare. Astfel, te poți relaxa aproape ca într-un șezlong. În premieră, CR-V a primit pachetul Honda Sensing 360.
via Honda