Niponii se bat cu pumnul în piept: “Am construit cel mai puternic, mai sigur și mai dinamic CR-V de până acum.” Iar tehnologia “ACETM” care stă la baza noului SUV confirmă.
Niponii au construit noua Honda CR-V nu numai pentru a se conforma standardelor europene, ci și pentru a-și atrage viitori clienți prin performanțe impresionante.
Honda vine acum cu cel mai avansat și mai sofisticat șasiu construit vreodată. Mașina beneficiază de o platformă extrem de rigidă și de elemente de caroserie realizte din materiale ușoare și rezistente.
Un nou tip de oțel cu rezistență ridicată este folosit în proporție de 9% în premieră la noul CR-V, reducând masa vehiculului și sporind rezistența în cazul unui impact.
Utilizarea combinată a oțelurilor de înaltă rezistență 780 MPa, 980 MPa și 1500 MPa este de 36% în noul CR-V, comparativ cu 10% față de modelul precedent. Această combinație de materiale superioare cu procese sofisticate de asamblare a dus, de asemenea, la o creștere cu 35% a rigidității la îndoire și o creștere a rigidității la torsiune cu 25%.
La baza procesului de asamblare a caroseriei se regăsește o tehnică inovatoare prin care se montează întregul cadru interior, urmat de cadrul exsterior și apoi de îmbinări, contrar metodei convenționale.
O suspensie complet nouă asigură confortul și dinamica la bord. Sistemul de suspensie MacPherson de pe puntea față asigură o rigiditate laterală ridicată pentru o manevrabilitate mai bună și o rigiditate longitudinală redusă pentru mai mult confort. Pe spate, SUV-ul Honda vine cu o nouă suspensie multi-link spate, care oferă o stabilitate geometrică sporită la viteze mari. Sistemul de direcție a fost special adaptat pentru piața europeană, cu liniaritate îmbunătățită și precizie sporite față de versiunile rezervate pieței americane și celei asiatice. O bară de stabilizare solidă reduce ruliul caroseriei, în timp ce o nouă structură sub-cadru din cauciuc îmbunătățește izolarea fonică față de modelul anterior CR-V.
Oferit opțional, sistemul de tracțiune integrală Honda Real Time AWD cu Intelligent Control face SUV-ul compatibil cu suprafețele grele de rulare. Sistemul expediază până la 60% din cuplu către puntea spate atunci când este necesar, în special în rampe. Un indicator aflat în bord îi indică celui de la volan distribuția cuplului.
Sistemul electronic de stabilitate Honda Agile Handling Assist (AHA) este oferit în premieră la CR-V și a fost adaptat pentru condițiile de drum și stilurile de condus ale șoferilor europeni.
Sistemul ACETM (Advanced Compatibility Engineering), alături de o serie de tehnologii de siguranță activă și asistență a șoferului, Honda Sensing, sunt instalate standard pe toate variantele de echipare, pentru a preveni eventuale accidente sau pentru a reduce efectele acestora.
Primii clienți își vor primi noile automobile Honda CR-V în Europa în toamna anului 2018. Sub capota acestora se află un motor VTEC TURBO pe benzină de 1.5 litri. La începutul anului viitor, își va face apariția și versiunea hibridă.