Honda intră în programul Rabla cu prețuri de la 13.618 euro

Honda Civic Sedan

Impresionant: oferta Honda în cadrul programului Rabla include… aproape toată gama! De la urbanul Jazz până la marele SUV CR-V Hybrid, toată lumea este servită! Luați cu încredere, la prețuri începând cu 13.618 euro!

Honda Civic Sedan de la 21.430 euro, cu bonus Rabla și TVA incluse

Mai mult decât un sedan compact, Civic Sedan a înlocuit concomitent fostele generații Civic și Accord. Astfel, a zecea generație a crescut în dimensiuni, (+46 mm în lățime, +72 mm în lungime, dar -20 mm în înălțime față de precedentul Civic Sedan), fapt evident când urci în mașină: indiferent de locul ales în mașină, spațiul este clar mai mare decât în majoritatea compactelor.

Honda Civic SedanȘoferul trăiește într-o lume ce pare desprinsă din competițiile auto: poziția de conducere mai coborâtă decât la precedenta generație (acum se află la numai 43 cm deasupra șoselei, pentru că rezervorul de combustibil a fost mutat de sub scaun în portbagaj), pedalele din aliaj, tunelul central extrem de înalt și cadranele de bord digitale creează o atmosferă incitantă. Totuși, scaunul este mai degrabă confortabil, spațiul la cap este mare, iar în cotieră se află un spațiu realmente imens de depozitare – dovezi ale bunei habitabilități de care este capabil Civic.

 

Honda Civic Sedan

 

În spate, aceeași senzație de spațiu uriaș, dublată de șezutul generos al banchetei (51 cm lățime), creează condiții bune, mai ales că standard există atât cotieră centrală, cât și mânere de viraj. Cei 519 l ai portbagajului (+20,8% mai mult decât la fosta generație) adaugă bile albe, mai ales în cazul concediilor în familie.

 

Cum se conduce?

Honda Civic SedanSub capota exemplarului testat de noi, lucrează motorul turbo VTEC de 1,5 l, din aceeași familie cu mai marele 2.0 VTEC de 320 CP al versiunii Type-R. Cuplat la transmisia CVT, acesta dezvoltă 182 CP și 220 Nm, iar cifrele sunt evidente la apăsarea accelerației: forța de tracțiune este încântătoare, cu mult peste a motorului aspirat de 1,8 l al fostei generații. Cutia cu variație continuă răspunde mai prompt decât oricare alt CVT pe care l-am testat până acum, fără a avea un efect pregnant de bandă elastică. În București, consumul s-a ”învârtit” în jurul a 9 l/100 km, în timp ce pe drum național, Civic s-a mulțumit cu aproape 6 l/100 km.

 

Zgomotele de rulare sunt relativ scăzute, mai ales că și caroserie noii generații este mai aerodinamică cu 15% și jantele cu 4%, iar rigiditatea torsională a crescut cu 52%. Adăugați ampatamentul de 2.698 m și suspensia multi-link spate și aveți imaginea unui automobil sportiv pentru șofer și confortabil pentru familie.

Honda Civic SedanÎncă de la versiunea de bază, Elegance, Civic Sedan vine cu o pleiadă de sisteme de asistență standard: asistent la pornirea în rampă, sistem automat de frânare cu detectarea pietonilor, sistem de avertizare a coliziunilor frontale, asistent activ de bandă, pilot automat adaptiv, senzori de parcare față/spate și sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. De confort se ocupă climatizarea automată cu două zone, patru geamuri electrice, oglinzi încălzite, reglabile și rabatabile electric, scaun șofer cu suport lombar reglabil electric, scaune încălzite, multimedia Honda Connect cu display tactil de 7 inci și instrumentar digital.


Honda Civic 5uși de la 16.410 euro, cu bonus Rabla, Ecobonus și TVA incluse

Și Honda Civic hatchback vine cu numeroase modele compatibile cu programul Rabla, atât pentru versiunile hatchback, cât și pentru sedan. La modelele cu 5 uși este disponibil și motorul diesel 1.6 I-DTEC de 120 CP, ce poate fi cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte la nivelul de echipare Comfort sau una automată cu 9 rapoarte la Elegance și Executive. Chiar și nivelul de bază dispune de climatizare automată, geamuri electrice față și spate cu impuls, cotieră față, geamuri față încălzite, banchetă fracționabilă sau sistem multimedia Honda Connect cu navigație Garmin și conectare la internet.Honda Civic HB

Toate echipările vin cu sistem automat de frânare cu detecție a pietonilor, sistem de avertizare la coliziuni frontale, sistem de menținere a benzii de circulație cu corectarea traiectoriei, cruise control adaptiv, recunoașterea semnelor de circulație sau sistemul Low Speed Following. Cel mai accesibil diesel pleacă de la 16.410 de euro, TVA inclus. Primul motor pe benzină este 1.0 VTEC Turbo de 126 CP, în echipare Elegance – Navi, care pleacă de la 18.630 de euro cu TVA. Pentru Rabla se califică și versiunile hatchback cu motorul 1.5 VTEC Turbo de 182 CP, cu pornire de la 20.630 de euro (TVA inclus).

Honda HR-V de la 22.530 euro, cu bonus Rabla și TVA incluse

Honda HR-VSituat în partea inferioară a segmentului compact, HR-V are trei versiuni de echipare: Elegance și Executive (cu motorul 1.5 i-VTEC de 130 CP, cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte sau la o cutie CVT) și Sport (cu motorul 1.5 VTEC Turbo de 182 CP, cu aceleași două versiuni de transmisie). Toate modelele sunt 4×2 și pot fi cumpărate prin Programul Rabla, la un preț pornind de la 22.530 de euro cu TVA inclus. Încă de la nivelul de echipare Elegance, HR-V dispune de sistem de avertizare la coliziuni frontale, sistem activ de frânare în oraș, recunoașterea semnelor de circulație, avertizare la părăsirea benzii, cruise control sau climatizare automată cu două zone.

 

Honda CR-V Hybrid de la 32.270 euro, cu bonus Rabla, bonus hibrid și TVA incluse

Honda CR-V HibridCel mai vândut SUV compact la nivel mondial are de mai puțin de un an o nouă generație, care a renunțat la diesel, dar a adoptat în premieră o variantă hibrid foarte eficientă. Aceasta folosește un motor pe benzină i-VTEC de 2.0 litri și 145 CP și unul electric. Ansamblul dezvoltă în total nu mai puțin de 184 CP și 315 Nm: sprintul 0-100 km/h se face în aproximativ 9 secunde, iar consumul mediu este de aproximativ 7 litri la 100 km. SUV-ul japonez devine astfel un adevărat familist, cu un spațiu interior uriaș, portbagaj încăpător, finisaje excelente și un consum extrem de redus. Varianta Hybrid este și singura din gama CR-V care se califică pentru Programul Rabla. CR-V Hybrid este disponibil în trei versiuni de echipare: Elegance (4×2 și 4×4), Lifestyle și Executive, cele din urmă doar 4×4. Cel mai ieftin hibrid japonez, Elegance 2WD, pornește de la 32.270 de euro cu TVA inclus.

Honda Jazz de la 13.618 euro, cu bonus Rabla și TVA incluse

Honda JazzHonda Jazz se vinde în România într-o singură versiune de echipare (Trend) și cu o singură motorizare pe benzină (1.3 i-VTEC de 102 CP), atât cu cutie manuală cu 6 trepte, cât și cu transmisie CVT. Ambele se califică pentru bonusurile Rabla, având prețuri de pornire de la 13.618 euro cu TVA pentru manuală și 14.818 euro cu TVA pentru CVT. Jazz are aproape 4 metri lungime, portbagaj de 354 de litri și o gardă la sol de 11 cm. Nivelul Trend vine cu echipamente precum display-ul informațional i-MID, servodirecție electrică adaptivă în funcție de viteză, sistemul de oprire a motorului la semafor Idle Stop, sistem de climatizare manual, control automat al vitezei de croazieră cu limitare de viteză, senzori de ploaie și de lumină. La capitolul siguranță notăm airbagurile cortină față și spate, tetiere active față, asistare la pornirea din rampă, și sistem activ de frânare în oraș.

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top