Reprezentanții Alfa Romeo nu vor să ofere niciun indiciu vizual despre viitorul lor SUV. Ei îl înfofolesc în straie protectoare de-a dreptul hidoase, semn că sunt îngrijorați de ochii indiscreți ai fotografilor. Un lucru au omis, însă: să-i protejeze și interiorul. Ultimele fotografii care au apărut pe internet, dezvăluie zona din față a habitaclului SUV-ului italian.
Iar acesta continuă linia inspirată pe care o prezintă și Giulia, având cadrane de bord cu rame amplu profilate, difuzoare centrale de aer de formă trapezoidală și panou de comandă pentru instalația de climatizare identic cu cel al berlinei. Tunelul central înalt, prezintă trei butoane rotative (controllerul pentru sistemul multimedia, flancat de selectorul pentru programele de rulare și cel pentru sistemul audio) și comanda electrică pentru frâna de mână. La exemplarul spionat, acesta era fabricat din lemn de nuanță deschisă, probabil mesteacăn. În plus, volanul multifuncțional cu 3 spițe găzduiește butonul Start-Stop, la fel ca și în cazul sedanului, părând totodată a avea aceleași grupe de comenzi.
În rest, ceea ce știam și până acum rămâne valabil. Gama de motoare va cuprinde propulsoare cu 4 cilindri turbo diesel și pe benzină preluate de la Alfa Romeo Giulia. Ne așteptăm la puteri de 200, 250 și 280 CP la motorul turbo pe benzină de 2 litri și la puteri de 150, 180 și 210 CP la turbodieselul de 2,2 litri. În discuție se află și V6-le turbodiesel de 3 litri de la Maserati, produs de VM, care dezvoltă 250 sau 275 CP. În plus, Harald Wester, șeful diviziei tehnice a italienilor, aruncă un praf de piper peste viitorul SUV:
”Este posibil ca propulsorul de pe Quadrifoglio să fie prezent și pe SUV. Însă, deși există o piață pentru un astfel de model, ea este totuși foarte restrânsă”.
Standard, transmisia va fi pe roțile din spate, optional fiind disponibilă tracțiunea integrală. Aceasta din urmă, va beneficia de experiența colegilor de grup de la Jeep, însă comportamentul dinamic al lui Alfa Romeo Stelvio va diferi de cel al lui Jeep Cherokee.
Sursa foto: AutoBlog