Nu-l căuta pe piață, n-ai să-l găsești: italienii au abandonat ideea din cauza crizei financiare globale. Dar merită menționat, pentru că Alfa Romeo a intenționat să-l producă și l-a prezentat la Salonul de la Geneva, ce-i drept, sub formă de concept. Iar rețeta ar fi fost cu adevărat simplă și demnă de cele trei litere magice: GTA.
Se lua un MiTo, se monta motorul turbo de 1,8 litri de pe Alfa Romeo 4C, se integrau sisteme de suspensie, direcție și frânare modificate și se elibera pe șosele. Nu s-a întâmplat, așa că va trebui să te mulțumești cu MiTo QV, cu motor Multiair de 1.4 litri și 170 CP, motor care oricum la data lansării avea cea mai mare putere specifică din segment.
Divizia din România a grupului Schaeffler a anunțat că, la conducerea centrului cercetare din Timișoara, preluat odată cu înglobarea Vitesco…
Aston Martin ridică și mai mult ștacheta în lumea super-SUV-urilor prin prezentarea modelului DBX S, care se plasează în vârful…
Actuala generație a modelului Mazda MX-5 (ND) a ajuns pe piață la începutul anului 2015, iar în 2019 și la…
Producția uzinelor grupurilor Renault și Stellantis din Spania a fost reluată gradual după ce aceasta a fost întreruptă de pana…
Într-un context în care fiecare detaliu contează, iar aspectul automobilului reflectă personalitatea proprietarului, protejarea caroseriei a devenit mai mult decât…
Producătorul român Automobile Dacia a anunțat depășirea pragului de 8 milioane de vehicule asamblate la uzina din Mioveni. … 8…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment