Nu-l căuta pe piață, n-ai să-l găsești: italienii au abandonat ideea din cauza crizei financiare globale. Dar merită menționat, pentru că Alfa Romeo a intenționat să-l producă și l-a prezentat la Salonul de la Geneva, ce-i drept, sub formă de concept. Iar rețeta ar fi fost cu adevărat simplă și demnă de cele trei litere magice: GTA.
Se lua un MiTo, se monta motorul turbo de 1,8 litri de pe Alfa Romeo 4C, se integrau sisteme de suspensie, direcție și frânare modificate și se elibera pe șosele. Nu s-a întâmplat, așa că va trebui să te mulțumești cu MiTo QV, cu motor Multiair de 1.4 litri și 170 CP, motor care oricum la data lansării avea cea mai mare putere specifică din segment.
RMN-ul este o metodă de investigație modernă, folosită frecvent în practica medicală atunci când sunt necesare detalii precise despre structura…
Revenirea lui Donald Trump la președinția SUA ridică întrebări importante pentru companiile asiatice care operează în SUA, în special în…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
După ce Germania este continuu afectată de noi și noi anunțuri privind potențiala închidere a unor uzine auto, Franța pare…
Audi a confirmat că brazilianul Gabriel Bortoleto va face parte din cuplul de piloți ai echipei pentru mult așteptata lor…
Škoda a prezentat oficial noul model Kylaq, marcând o etapă importantă în expansiunea mărcii în segmentul competitiv al SUV-urilor sub…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment