Cel de-al treilea membru al familiei Niro, Kia Niro EV, a fost prezentată oficial în Coreea de Sud, la cea de-a cincea ediție a Expoziției Autovehiculelor Electrice. Crossover-ul asiatic va putea rula aproximativ 450 de kilometri între două încărcări.
Niro EV diferă de cei doi frați ai săi în ceea ce privește design-ul, pentru că primește bare noi, faruri redesenate, diferite de cele ale conceptului cu același nume, prezentat în ianuarie la CES 2018 din Las Vegas, și fante de admisie cu aspect futurist. Luminile de zi LED au acum formă de săgeată și dispare grila propriu-zisă.
Portul de încărcare se află pe partea șoferului, în partea frontală a mașinii, acolo unde a fost grila. Kia Niro EV este dispobilă, ca și fratele de platformă Kona Electric, cu o baterie de 64 kW cu autonomie de 450 de kilometri și cu baterie de 39,2 kW cu autonomie de aproximativ 300 de kilometri.
Test drive Kia Niro 1.6 GDI HEV – un hibrid de Cartea Recordurilor
Cu o lungime de 4.375 milimetri și o lățime de 1.805 milimetri, Niro EV are un ampatament de 2.700 milimetri. Crossover-ul electric aleargă standard pe jante de 17 inci. Mașina primește o serie generoasă de sisteme de siguranță, cum ar fi asistentul la evitarea coliziunii frontale, sistemul de avertizare la părăsirea benzii de circulație cu funcție de corectare a direcției și avertizare la coliziunea din spate.
Compania a primit deja 5.000 de pre-comenzi în trei zile, în luna februarie, atunci când a deschis listele. Și Niro PHEV s-a comportat excelent. Sud-coreenii au vândut nu mai puțin de 23.647 de unități anul trecut.
“Cu Niro EV, Kia Motors își consolidează poziția pe piața vehiculelor electrice”, spune vicepreședintele companiei Ki-Sang Lee, convins că “nu există o soluție miraculoasă care să poată satisface cererea de tehnologie cu emisii reduse în industria auto.”
Kia plănuiește reducerea consumului de combustibil în cadrul gamei sale cu 25% până în 2020, pentru a se conforma reglementărilor tot mai stricte din Coreea de Sud, Statele Unite și Europa.