Montarea unei turbosuflante pe un motor – oricare – este întotdeauna o idee bună, deci închipuie-ți cât de tare trebuie să fie să pui nu una, ci două pe un motor ca cel al lui Lamborghini Gallardo.
Un Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, ca să fim mai exacți. Din fabrică, motorul V10 dezvoltă cifra deloc fragilă de 570 CP, însă după ce a ieșit din mâinile celor de la Dallas Performance cifrele sună un pic… ireal.
Cu combustibil de curse, mașina asta are o putere de 1.750 cai putere la roată, iar cu o benzină normală, puterea scade până la 1.100 cai putere (tot la roată). Acum… dacă ei mint, mințim și noi.
Evident, modificările nu s-au limitat doar la cele două turbosuflante: întregul bloc motor a suferit schimbări, la fel ca și capetele celor zece pistoane, galeriile de admisie, unele componente ale transmisiei sau diferențialul.
Nu e clar dacă Dallas Performance a îndepărtat spoilerul spate al mașinii și nu a mai pus nimic în schimb pentru că nu s-a mai putut sau pentru că scopul lor a fost acela de a-și lăsa opera la vedere. Oricum, cu excepția unei tamponări din spate, nu pare o idee rea – toată mățăraia aia îi dă un aer foarte agresiv.
Toate astea ridică o întrebare: ce naiba faci cu 1.750 de cai putere? Răspunsul este la latitudinea fiecăruia, însă ținând cont că Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera vine cu tracțiune integrală, ne putem imagina că accelerează al dracului de iute în linie dreaptă. Cel mai probabil, însă, nu e decât o mașină construită de Dallas Performance pentru a le arăta altor clienți care sunt limitele companiei, iar limitele par să fie sus de tot.