Porsche Inter Auto a lansat noul Lamborghini Urus, super SUV-ul lui Lamborghini construit pe platforma MLB Evo utilizată și de Porsche Cayenne. Prețul începe de la 206.019 euro cu TVA inclus.
Primul Super Sport Utility Vehicle din lume și cel de-al treilea model al constructorului italian de supercaruri din Sant’Agata Bolognese – Lamborghini Urus – a fost lansat oficial în România, la exact patru luni de la lansarea sa internațională. Preluând tehnologiile și performanțele de la Huracán sau Aventador, Urus creează o nouă nișă în segmentul de lux, prin combinația de putere extraordinară, dinamică sporită la condus, design sportiv inconfundabil Lamborghini, ambient luxos și caracter practic pentru călătoriile de zi cu zi, pe o diversitate de suprafețe și tipuri de teren.
”Aducem pentru prima oară în România un model care, cu siguranță, va revoluționa modul în care întreaga lume privește, folosește și iubește marca Lamborghini” a spus Alin Tapalagă, Director General al Porsche Inter Auto. ”Este modelul care răspunde dorinței clienților noștri, pasionați de performanțele extreme ale mărcii, de a-și folosi supercarurile cât mai mult, tot mai mult, în fiecare zi dacă se poate. Urus adaugă spiritului practic, definitoriu pentru un SUV, sportivitatea și experiența unică de condus specifică Lamborghini.”
Noul Urus dispune de un motor V8 biturbo, de 4,0 litri, care livrează 650 CP la 6.000 rpm și un cuplu maxim de 850 Nm încă de la 2.250 rpm. Cu 162,7 CP/l, Urus își revendică cel mai bun raport greutate-putere din clasa sa, de 3,38 kg/CP.
În ceea ce privește performanțele, Urus poate concura lejer cu orice mașină sport, accelerând de la 0 la 100 km/h în doar 3,6 secunde (0-200 km/h în 12,8 secunde) și atingând o viteză maximă de 305 km/h. Cu aceste cifre, noul Urus urcă în vârful ierarhiei celor mai rapide SUV-uri disponibile la ora actuală în lume.
Cu un nume ce provine din lumea taurilor, în buna tradiție Lamborghini, Urus are o personalitate cu multiple fațete. Poate fi sportiv sau elegant, în funcție de context, și poate fi utilizat în egală măsură ca mașină de lux pentru drumurile de zi cu zi, pentru experiențe super sportive pe circuit sau pentru aventuri în off-road, pe terenuri nisipoase sau pe zăpadă.
Trenul de rulare Anima poate fi configurat în șase moduri – trei pentru stradă (Strada, Sport, Corsa) și trei pentru off-road (Sabbia, Terra și Neve) plus un mod individual Ego similar cu cel de la Aventador care permite reglajul separat răspunsului tracțiunii, direcției și suspensiei în modurile Strada, Sport și Neve.
Silueta sa joasă, tipică unui coupé și poziția sa sigură pe șosea oferă călătorii extrem de confortabile, o gardă mai mare la sol și un habitaclu luxos, proiectat în elegantul stil artizanal italian, care abundă în tehnologii de ultimă generație. Clientul poate personaliza interiorul noului Urus pentru a fi mai elegant sau mai sportiv, prin selectarea diferitelor tipuri de materiale – piele naturală, Alcantara, lemn, aluminiu sau fibră de carbon.
Din informațiile noastre, 20 de clienți români și-au comandat deja noul Urus.
Lansarea noului Urus a condus la dublarea suprafeței uzinei din Sant Agata Bolognese care s-a extins de la 80.000 la 150.000 mp și la dublarea capacității de producție de la 3.600 unități pe an la 7.100 de unități. Urus se va produce într-o cadență de 3.500 exemplare pe an care se vor adăuga celor 1.200 Aventador și 2.400 Huracan.
Iată și momentul lansării de la evenimentul de la Club Expirat din București.
1 thought on “Lamborghini Urus a fost lansat oficial în România”
Din pacate aceasta masina va fi ptr harabi mai putin albi, chinezei galbejei, magnati rusofoni si ceva mahari pricopsiti autohtoni…
Vor mai profita si ceva domni mai stilati si mai cunoscatori de beneficiile acestei superbe creaturi (ca doar nu toti sunt o apa si-un pamant), dar imaginea ei va fi in general asociata cu puterea financiara a celui ce si-o permite…
Asteptam sa ridice manusa ASTON MARTIN, FERRARI si LOTUS…