Noul Volkswagen Touareg a fost prezentat în China! Colorat, tânăr, dinamic, Touareg-ul aflat la a treia generație, a călătorit peste 16.000 de kilometri, din Europa până la China, în 21 de zile, înainte de a urca pe scena improvizată la Beijing.
La prima vedere, Touareg impresionează prin grila masivă a radiatoruli, farurile mai înguste ca la generația precedentă și o linie orizontală a capotei care subliniază forța de care dispune SUV-ul de la Volkswagen. Mașina are acum console mai scurte, un ampatament extins care asigură mai mult spațiu interior și proporții robuste. Desi este mai mare, SUV-ul a scăpat de 106 kilograme, grație unei construcții inteligente a platformei MLB, care are la bază aluminiu, în proporție de 48% și oțeluri de înaltă rezistență în proporție de 52%. Aceeași platformă stă la baza altor SUV-uri de lux ale grupului, cum ar fi Audi Q7, Bentley Bentayga, Lamorghini Urus și Porsche Cayenne.
“Sunt linii drepte, ascuțite, ca și cum ar fi fost tăiate cu un cuțit”, spune șeful Diviziei de Design de la Volkswagen. Treisprezece culori sunt disponibile pentry noul Touareg, care primește trei nuanțe noi: Aquamarine Blue, Tamarind Brown și Juniper Green.
Cu 4.88 metri în lungime, 1.98 metri în lățime și 1.70 metri în înălțime, Touareg este cu 7.7 centimetri mai lung, cu 4.4 centimetri mai lat și cu 0.7 centimetri mai scund ca predecesorul său. Noul Touareg măsoară 4.88 metri în lungime și 1.98 metri în lățime, iar înălțimea maximă a SUV-ului german este de 1.70 metri. Grație ampatamentului extins, Touareg pune la dispoziția ocupanților un portbagaj de 810 litri (697 în cazul generației anterioare).
Trei linii de echipare sunt disponibile pentru interiorul cu atmosferă premium al SUV-ului german: Atmosphere, Elegance și R-Line.
Este SUV-ul generației digitale, spun nemții în privința Touareg-ului care a preluat tehnologie de la Porsche Cayenne. Ecranul de 15 inci redă un sistem multimedia actualizat, iar șoferul primește informațiile relevante pe un panou de bord digital cu ecran de 12 inci, care vine în continuarea display-ului din consola centrală. Noul concept poartă denumirea Innovation Cockpit. Un head-up display, care proiectează informațiile pe parbriz, este oferit opțional. SUV-ul vine acum cu sistem de frânare de urgență, cu avertizare în privința oboselii șoferului și cu o cameră ‘night vision’.
Touareg a făcut un pas mare în față și la capitolul confort, pentru că vine acum cu suspensie pneumatică. Noul Touareg este primul model Volkswagen care primește direcție integrală, activă până la 37 km/h, viteză până la care roțile de pe puntea spate sunt orientate în direcție opusă față de cele de pe puntea față.
Volkswagen lansează noul Touareg mai întâi în China, ca model PHEV. În Europa, va ajunge în această vară cu două motoare V6 diesel de 3.0 litri, în două versiuni de putere, cu 228 și 282 CP. Un V6 pe benzină dezvoltă 335 CP, iar un V8 diesel de 4.0 litri cu 415 CP ar trebui să își facă apariția ulterior în gamă. O transmisie automată cu opt rapoarte expediază puterea către toate cele patru roți, tracțiunea integrală și diferențialul blocabil fiind standard în gamă.
Volkswagen pune la dispoziția pasionaților de off-road un pachet special cu moduri de rulare suplimentare, un scut și un rezervor mai mare. Și o versiune sportive R-Line va fi disponibilă.
Începând cu acest weekend și până la 1 aprilie, Touareg va fi în acest weekend la Salonul Internațional Auto București (SIAB).
https://www.youtube.com/watch?v=vIUA3sB-La8