Noul Porsche 911 a fost prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles. Aflat la cea de-a opta generație, noul 911 vine să stabilească noi standarde în lumea mașinilor sport.
Noul Porsche 911 a păstrat designul atemporal, transpus acum într-o abordare modernă. Mașina vine cu faruri LED noi și cu o capotă cu nervuri proeminente, care amintește de prima generație a modelului.
Din profil, mânerele escamotabile ale portierelor nu alterează liniile siluetei dinamică. Pasaje mai mari fac loc jantelor de 20 de inci pe puntea din față și de 21 de inci pe puntea din spate.
Partea posterioară primește o bandă luminoasă, care unește cele două stopuri, așa cum am văzut în fotografiile spion, și care îi subliniază dispunerea orizontală cu o lățime impresionantă. În partea din față, noul 911 este cu 45 mm mai lat.
Nemții au construit o cabină complet nouă pentru noua generație, una cu linii simple, drepte. 911 a primit un nou instrumentar de bord, iar sistemul PCM, care include standard navigație online și Porsche Connect Plus, este redat pe un nou ecran tactil de 10,9 inci, care, deși cu un look avangardist, nu compromite flerul retro al anilor ’70. Consola centrală găzduiește cinci butoane pentru acces direct și facil la funcțiile mașinii.
Noua generație de motoare boxer cu șase cilindri este acum mai eficientă și mai puternică. Puterea este transmisă prin intermediul unei noi transmisii ZF cu opt rapoarte și dublu ambreiaj. Este disponibilă și o transmisie manuală cu șapte trepte pentru Carrera și Carrera S.
911 Carrera vine cu 385 de cai putere. 911 Carrera S și 911 Carrera 4S primesc cu 450 de cai putere, 30 în plus față de modelul anterior. S și 4S aleargă de la 0 la 100 km/h în mai puțin de patru secunde: coupe-ul cu tracțiune spate are nevoie de 3,7 secunde, în timp ce versiunea 4S, cu tracțiune integrală, de numai 3,6 secunde, fiind astfel cu 0,4 secunde mai rapide ca modelele corespondente ale generației precedente. Cu pachetul Sport Chrono Package, mașinile sunt cu 0,2 secunde mai rapide. 911 Carrera S are o viteză maximă de 308 km/h, în timp ce modelul cu tracțiune integrală atinge 306 km/h.
Constructorul german trece în contul celor două un consum impresionant pentru o mașină sport: 8,9 l/100 km, respectiv 9.0 l/100 km (în ciclul NEDC).
Noi sisteme de asistență se regăsesc la bordul noului 911. Își face acum apariția și un mod nou, Porsche Wet, oferit standard, pentru a spori siguranța pe suprafețe ude. Sistemul detectează sectoarele de drum pe care se află apă și îl avertizează pe șofer în privința acestora. Aflat pe lista de opțiuni, Night Vision Assist este un sistem care are la bază o cameră cu termoviziune pentru o vizibilitate impecabilă pe timp de noapte. Un Cruise Control Adaptiv performant menține distanța față de vehiculul din față și integrează funcția stop-and-go.
Aplicația Porsche Road Trip cu recomandări în privința hotelurilor și punctelor de interes aflate pe ruta aleasă, asistentul personal Porsche 360+ și calculatorul de emisii Porsche Impact vin în sprijinul șoferului.
Porsche lansează, odată cu noua generație a lui 911, un ceas în ediție limitată, 911 Chronograph Timeless Machine Limited Edition, disponibil, începând cu aprilie 2019.