Inginerii de la Lotus au finalizat dezvoltarea superberlinei electrice Emeya. După 3 ani de muncă s-a decis versiunea finală a modelului, iar primele livrări sunt așteptate în cursul acestui an.
De pe pistă la cercul polar arctic
Lotus Emeya a fost testat recent la cercul polar arctic, în condiții extreme, cu temperaturi de până la -40 de grade Celsius, cale de 250 km, pentru a pune la încercare toate componentele grupului motopropulsor și a pune la punct toate componentele electronice de control al dinamicii. Pentru Emeya, Lotus a fost în 15 țări de pe două continente, testând-o în toate condițiile climatice și pe toate tipurile de trasee cu care se vor confrunta cumpărătorii săi. Iar pe lângă diversele drumuri, grand tourerul a alergat și pe asfaltul de pe Nürburgring și Nardò.
În numele dinamicii
În ciuda epocalei treceri de la termic la electric, inginerii de la Lotus s-au străduit din răsputeri ca ADN-ul mărcii să nu se piardă. Conform declarațiilor oficiale, Emeya pune pe primul loc plăcerea de a conduce, deși într-un mod foarte diferit de al mașinilor sport ușoare din trecut. Pentru a obține dinamica și confortul potrivite pentru utilizarea de zi cu zi, a trebuit să se țină cont de multe elemente noi și de puterile ridicate. Astfel, cumpărătorii vor putea alege între două variante de putere, 612 și 918 cai, ale aceluiași sistem de propulsie de la Eletre.
Head-up display cu Snow Mode
Lotus a dezvoltat soluții inedite pentru Emeya, dedicate în mod special conducerii în condiții meteo nefavorabile. Pe lângă faptul că oferă tracțiune integrală și comenzi electronice deosebit de rafinate, există scaune și volan încălzite, care pot fi controlate de la distanță prin intermediul aplicației Lotus, împreună cu prerăcirea, și un Snow Mode specific pe head-up displayul de 55 de inchi, care introduce elemente albastre pentru a identifica mai bine marginile drumului.