Mazda MX-5 facelift va primi 180 de cai putere, 20 în plus față de puterea actuală a roadster-ului japonez cu motor de 2.0 litri. Miata cu putere mai mare, în versiune cu acoperiș textil, dar și RF, va ajunge în showroom-uri în această vară.
Cea de-a patra generație MX-5 se apropie de mijlocul ciclului de viață, iar Mazda s-a gândit să o întinerească. Miata primește astfel 20 de cai putere în plus, în contul modelului 2019, dezvoltați de motorul aspirat 2.0 SkyActiv cu 4 cilindri în linie. Niponii vor acorda atenție și îmbunătățirii cuplului mașinii, care, la ora actuală, este de 200 Nm, iar linia roșie a turometrului va începe în jurul valorii de 6.800 rpm.
Noua putere va ridica și valoarea vitezei maxime, cotate acum la 214 km/h, iar mașina, care accelerează acum de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde, va beneficia de un sprint și mai rapid.
Niponii resping zvonurile conform cărora generația ND ar primi un motor turbo și susțin că plusul de putere nu necesită modificări operate asupra transmisiei, a diferențialului blocabil sau a amortizoarelor, pentru că creșterea în greutate va fi minimă.
Japonezii au mai plănuit pentru roadster-ul care cântărește aproximativ o tonă, un volan telescopic, un ecran cu rezoluție superioară, finisaje noi, atât pentru interior, cât și pentru exterior, culori noi, dar și cinci noi funcții integrate în sistemul i-ACTIVSENSE, cum ar fi frânare de urgență cu detectare a vehiculelor și pietenonilor, frânare automată la mersul în marșarier și sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere.
MX-5 va primi și jante din aliaj în nuanțe mai închise, de 16 și 17 inci. Pe lista de noutăți se află și un acoperiș textil de culoare maro.
În România, Mazda MX-5 cu acoperiș textil, cu motor 1.6 și 130 de cai putere pornește de la 20.090 de euro și ajunge la 31.090 de euro în versiune RF și cu motor de 2.0 litri și 160 de cai putere.