Împotriva asteniei de primăvară, Mercedes-Benz vă recomandă vitamina C 200 BlueEFFICIENCY un model de intrare in gama cu aspiratii economice si ecologice.
- Calitatea interiorului
- Motor economic si ecologic
- Pret de achizitie
- Doar 5 trepte pentru transmisia automata
Asistăm la un eveniment fără precedent în România: s-a reinventat moda în materie de maşini. Nu mai sunt atât de căutate maşinile zgomotoase care consumă mai mult decât prevede legea bunului simț şi care subţiază considerabil stratul de ozon la fiecare apăsare de acceleraţie.
Nu mai este de ajuns ca maşina pe care o conduceţi să valoreze sume exotice pentru ca să fiţi considerat un om prosper, ci trebuie să aibă “acel ceva”. În cele mai multe cazuri, acel ceva este sinonim cu termenul ‘green’.
Colecţia de automobile pri-mă-vară-vară 2010 propune maşini exclusiviste, care oferă performanţe dinamice superioare în condiţiile unui consum redus de carburant şi un nivel de noxe scăzut.
Constructorii nu au stat prea mult pe gânduri, fiecare propunând cel puţin o versiune. În cazul de faţă vorbim de Mercedes-Benz C200 CGI care se remarcă atât printr-un preţ intersant de achiziţie cât şi printr-un motor pe benzină, economic, de ultimă generaţie.
Atunci când spunem clasa medie premium, ne gândim la un preţ ridicat, confort maxim, dar mai ales un design după care întoarce lumea capul.
Clasa C nu numai că fură privirile şi rupe inimi, ci, de la volan se poate citi pe feţe uimirea combinată cu admiraţia. Dacă am fi nevoiţi să caracterizăm printr-un singur cuvânt designul exterior al Clasei C de la Mercedes-Benz, acela ar fi “rafinat”, atât la propriu, cât şi la figurat.
Cei pentru care maşina nu reprezintă doar un simplu mijloc de deplasare tratează confortul oferit de interior cu maximă seriozitate.
Rafinament şi bun gust
Oricât de critici dorim să fim cu interiorul lui C 200 CGI concluzia e aceeaşi: totul este atent lucrat, iar bunul gust şi rafinamentul sunt omniprezente. Sigla 200 CGI nu lasă loc la interpretări. Odată pornit motorul, confortul îşi spune cuvântul: sunetul celor 4 cilindri este dat la minimum, dar o uşoară apăsare a pedalei de acceleraţie trezeşte cei 184 CP.
Motorul se simte în largul lui atunci când turometrul trece de 4000 ture, iar elasticitatea acestuia îşi spune cuvântul când vine vorba de consumul mixt declarat de constructor: 7,2 l/100 km. La baza acestor performanţe stau compresor, răcire intermediară, patru supape pe cilindru, distribuţie variabilă şi dispozitiv de asistare adaptivă, pe scurt sistemul Twinpulse.
Multumită noii tehnologii prin care Mercedes Benz combină recircularea gazelor de evacuare cu injecţia secundară de aer în injecţia directă de benzină, C 200 CGI satisface standardele de emisii poluante fără nici un efort.
Butonul martor din bord corespunzător funcţiei „check engine“ se va aprinde când OBD descoperă o perturbare în sistem. În rest, aceeaşi limuzină care, la viteze ridicate, “pluteşte” cum numai un Mercedes-Benz ştie s-o facă.
Suspensia setată pe confort absoarbe micile denivelări, creându-le pasagerilor senzatia ca orice drum judetean este autostrada.
Date tehnice: | Mercedes-Benz C200 CGI |
---|---|
Sasiu si caroserie | |
Motorizare | 200 CGI |
Nr. usi/locuri | 4/5 |
Masa proprie/totala [kg] | 1415/1975 |
Dimensiuni si capacitati | |
Lung/lat/inalt [mm] | 4585/1770/1445 |
Ampatament | 2780 |
Volum portbagaj [l] | 475 (475) |
Motor si transmisie | |
Tip motor | 200 CGI |
Combustibil | Benzina |
Cilindree [cmc] | 1796 |
Sistem alimentare | injectie directa+turbo |
Putere max. [kW(CP)/rpm] | 135(184)/5500 |
Cuplu max. [Nm/rpm] | 250/2800 |
Cutie de viteze | Automata/5 |
Performante si consum | |
Viteza maxima [km/h] | 235 |
0-100 km/h [s] | 8.2 |
Consum urban/extra/mixt | 10.1/5.5/7.2 |
Emisii CO2 [g/km] | 168 |