Mercedes-Benz România derulează un proiect editorial unic în numărul pilot al revistei Institute, THE Magazine, realizat de The Institute, parte a grupului Millenium People. Această asociere este menită să reflecte un standard al mărcii germane neschimbat de peste un secol: „The best or nothing.”.
Mai exact, Mercedes-Benz invită pe toţi cei care vor parcurge paginile revistei într-o călătorie fascinantă ghidată de ideea de excelenţă. O istorie de 125 de ani a Mercedes-Benz poate fi regăsită în Institute, THE Magazine, alături de manifestări şi asocieri realizate de Mercedes-Benz România pe parcursul anului 2010.
Acţiuni precum seria de interviuri Ghidul Excelenţei, TIFF 2010 şi Mercedes-Benz şi Cercetaşii României: Gata oricând!, alături de proiectele Mercedes-Benz Sprinter şi Copacul de Hârtie şi Proiect4, powered by Mercedes-Benz GLK (www.proiect4.ro) sunt prezentate în cadrul revistei în articolele „Alchimia excelenţei”, „Benz. Mercedes-Benz. Festival. Film Festival” şi „Spune-mi cu cine te însoţeşti…”.
În plus, cititorii vor avea acces la o serie de alte poveşti despre excelenţa Mercedes-Benz: editorialul „The best or nothing”, „Perfectul, compus de Mercedes-Benz”, „Benzscinating”, „CSR is the new black”, „Preţul viitorului este responsabilitatea” şi Interviul cu Donald Potard, unul dintre întemeietorii casei de modă Jean Paul Gaultier.
Institute, THE este un titlu premium, care, de asemenea, vorbeşte despre comunicare într-un sens larg, nu doar despre marketing, advertising, ci şi despre arhitectură, design şi arte. Are la bază un concept dezvoltat pentru o audienţă dornică de informaţii dintr-o varietate de domenii. Temele abordate de revistă includ: materiale de opinie despre arte, advertising, comunicare; interviuri cu oameni de marketing cheie; poveşti de succes; studii de caz; analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri din industria de marketing şi comunicare.
“Cand am hotărât să realizăm acest proiect împreună cu echipa editorială Institute, THE Magazine, am dorit ca primul număr al revistei să vorbească despre un set de valori care au dat naştere zi de zi excelenţei: mai exact o poveste Mercedes-Benz.”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România, despre parteneriatul dintre Mercedez-Benz şi Institute, THE pentru numărul pilot al revistei.
Revista Institute, THE este distribuită printr-un direct mailing exclusivist, dar poate fi gasită şi în locaţii partenere. Planificarea de tiraj pentru primele numere prevede 2.000 de exemplare pe ediţie. Publicul vizat este format din stakeholderi ai industriei de marketing şi comunicare, dar şi din industrii conexe (oameni de business, reprezentanţi ai sectorului non-profit etc.).