Constructorul teuton a prezentat – tocmai din Las Vegas, SUA – un preview pentru versiunea cu facelift a modelului de dimensiuni medii Clasa E. Acesta va debuta la vară, în Europa, în format sedan și wagon.
Conform Mercedes-Benz, Clasa E deține oficial titlul de cel mai bine vândut model cu stea pe capotă – peste 14 milioane de unități din 1946 și până în prezent. Generația actuală este prezentă pe piață din 2016, iar până în 2020 a bifat peste un milion de clienți pentru cele două tipuri clasice de caroserie (sedan și T-Modell). După prezentarea inițială a acestora, vor urma la rând varianta cu ampatament extins (pentru China), coupé-ul și modelul cabriolet.
Preview american pentru Clasa E facelift
Constructorul teuton ne oferă, deocamdată, un scurt preview pentru Clasa E facelift – designul este încă ascuns sub elementele de camuflaj. Nu și peisajele din Las Vegas și Nevada, însă. Și mai important, avem parte de o serie extinsă a detaliilor tehnice. Mercedes a pregătit noi opțiuni Intelligent Drive. Vor fi introduse sistemele semi-autonome „Active Distance Assist Distronic” cu funcție LiveTraffic, Active Traffic Jam Assist, precum și funcții active pentru manevrele de urgență, frânare cu funcție „cross-traffic” sau monitorizarea unghiului mort.
În plus, este posibil ca preview-ul pentru Clasa E facelift să ascundă și un detaliu important. Anume, faptul că schimbările stilistice exterioare vor fi minore. Iar cele mai importante modificări ar putea fi efectuate în cabină. Acolo, Mercedes promite o nouă generație a volanului său cu comenzi tactile. Plus sistem standard de afișare cu două ecrane de câte 10,25 inch. Ambele comdanate de interfața MBUX, desigur. Apoi, nu vor lipsi nici funcțiile din seria „Energizing”.
Casa din Stuttgart mai promite să ofere clienților și nu mai puțin de șapte versiuni Plug-in Hybrid, cu 4Matic și/sau caroserie break. În plus, vor fi introduse și noi motorizări mild hybrid (M 254 și M 256). Acestea au patru sau șase cilindri în linie, sistem ISG (Integrated Starter-Generator) și rețea pe 48V. Primul va dezvolta 268 CP (plus 20 de la EQ Boost/ISG), în timp ce al doilea va livra 362 CP (+20 CP MHEV).